Klacht: Onjuist behandelt!

op 29 juli 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Bookink.com en mensen,

7 Juli 2016 hebben wij naar veel overwegen het perfecte vakantiehuisje in polen geboekt voor ons en onze hond.
Deze hebben wij voor €653 euro geboekt bij booking.com (hier heb ik nog een screen print van als bewijs)!
Na de boeking was onze vakantie voor pret helaas al snel bedorven toen we een mail kregen van novasol met een bedrag van €698 euro voor het huren van het geboekte huisje.
Nouja foutjes kunnen altijd gemaakt worden, dus ik heb novasol een mailtje terug gestuurd of hun konden verklaren waarom er een verschil van €45 euro zat tussen de prijs waar ik hem voor geboekt heb en de prijs die hun mij aangaven te betalen.
Ik kreeg van hun een heel kort mailtje terug waar het op neer kwam dat is een fout van booking.com en ik moet maar contact opnemen met hun.
Zo gezegd zo gedaan, ik heb gelijkt contact opgenomen met booking.com omdat ook het eerste betalingstermijn naderde.

Booking.com was groot van woorden, ach mevrouw wat vervelend voor u, dit klopt helemaal niet, we gaan er gelijk voor u achteraan en u hoor zo snel mogelijk van ons.

Ik was even blij en opgelucht en had alle vertrouwen dat het goed kwam.
Na een aantal weken nog niks gehoord, en ik maakte me toch wel zorgen omdat ik de eerste aanbetaling nog niet had gedaan i.v.m. de niet goed aangegeven prijs.
Dus ik heb toch nog maar een keer gebeld, kreegt ik een jonge man aan de telefoon en heb mijn verhaal nogmaals uitgelegt.

antwoord: ahh mevrouw wat vervelend en wat slecht van mijn collega dat ze niks heeft laten horen en er niet achter aan is geweest. ik ga het voor u oplossen mevrouw, ik neem gelijk contact op met novasol en dan neem ik contact op met u. heeft u al een aanbetaling gedaan? nee nog niet i.v.m. de niet goed aangegeven prijs. ohhh prima mevrouw goed gedaan u moet ook niet eerder betalen dat dat ik contact met u heeft opgenomen. Ik zei nog tegen de jonge man hoe weet ik zeker dat u wel contact met mij opneemt dat deed u collega ook niet het antwoord was, mevrouw echt waar ik beloof u dat ik contact met u opneem.

NIKS VAN DEZE BESTE MAN GEHOORD!

29 juli krijg ik een mailtje dat mijn boeking geannuleerd is en dat ik 290,7 slotys moet voldoen aan novasol.
Gefrustreerd en met onbegrip neem ik contact op met booking.com hoe dit had kunnen gebeuren en dat ik steeds contact heb opgenomen en maar niks hoorde. een gesprek gehad van 25 min waar niks uit kwam alleen maal teleurstellingen.

Hij: Mevrouw wij zijn een groot bedrijf onze collegas kunnen iet zomaar contact met u opnemen (wat wel belooft is) dus het ligt ook wel een beetje bij de klanten zelf.
Ik: meneer ik heb nu 3 keer gebeld en er word me keer op keer belooft dat er iets word ondernomen en dat ik iets zou horen.
nu is mijn enige vakantie van dit jaar verpest.
Hij: ja maar mevrouw de wissel koers ligt anders.
Ik: ja okee dat begrijp ik maar 45 euro meer is een groot verschil in de koers toch.
Hij: nee mevrouw u moet die 45 euro vergeten het gaat nu om een nieuwe boeking.
Ik: nee het ging en gaan in eerste instantie om de boeking die ik gedaan heb.

Nouja waar het op neer kwam was dat hij niks kan doen en dat ik mijn boeking van 653 euro wel kon vergeten, en dat ik dus beter en meer contact had moeten opnemen.

Alles ligt aan de klant niks aan het bedrijf.

Ik heb die beste meneer gezegd dat ik zwaar teleurgesteld ben, dat mijn vakantie verpest is! en dat ik zelf in de recreatie werk en als ik mijn gasten zo behandel ik mijn ogen uit mijn hoofd zou schamen.

Hier zit nog een staartje aan, ik ga iedere krant en sociaal media aanschrijven met dit verhaal over hoe een gast behandelt word bij dit bedrijf!!

Met Vriendelijke groet,

Lissette Nijen Twilhaar

Gewenste Oplossing:

Als ik behandelt word naar hoe het hoort!
Dat ik mijn boeking weer terug krijg voor de prijs waar ik hem voor gehuurd heb €653,-

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lissette Nijentwilhaar