Klacht: Onhygiënisch huisje

JamillaSai-A-Tjin op 27 maart 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Afgelopen weekend hebben wij met zes personen een bezoek gebracht aan de Eemhof. Al bij binnenkomst in het huisje rook de hal ontzettend muf, het huisje zelf was totaal niet schoon, de kussens op de bank stonken ontzettend en het tapijt in de slaapkamer maakte het geheel niet veel frisser. Wij kwamen aan in de avond en hebben de volgende dag eerst een grote schoonmaak gedaan. Bij het stofzuigen (vooral ook het tapijt in de slaapkamers) was duidelijk te horen dat er continu stukjes viezigheid door de slang heen gezogen werden. Tot mijn grote verbazing was er helaas ook geen dweil aanwezig. Als ik een doekje over de grond haalde was deze compleet zwart dus waarschijnlijk is dweilen geen standaard onderdeel van de schoonmaak.

We hebben continu met schoenen aan gelopen in huis en kleden op de bank moeten leggen om de geur tegen te gaan. De huisjes zijn vervallen en hebben in geen jaren een renovatie gehad. Nieuwsberichten als deze zijn absoluut waar en ik raad iedereen af om dit park te bezoeken. https:nos.nlartikel2219649-stof-beestjes-en-poepbacterie-helft-vakantiebungalows-is-vies.html Zeker niet voor herhaling vatbaar.

Een gepaste oplossing aandragen lijkt mij meer iets dat Centerparcs zelf zou moeten verzinnen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 30 maart 2018 om 11:59 geantwoord

Op 30 maart jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een antwoord per e-mail verstuurd naar de gasten. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die de gasten tijdens het verblijf hebben ondervonden. Als compensatie werd er een cadeaubon aangeboden welke geldig is op een volgend verblijf.

Alle klachten die gemeld zijn door