Klacht: Onhygiënisch en oud viersterren hotel

op 09 oktober 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Wij hebben een viersterren hotel geboekt in malta in het hotel soreda voor 13 dagen. Wij zijn al veel jaren klant van tui en hebben steeds een goed hotel gehad maar nu in malta is het er echt over. De schimmel hangt aan het plafond, geen WiFi bereik, tv werkt niet, overal heel vuil, blote kabels, douchekop niet te gebruiken,enz
We hebben all in betaald en zijn al elke dag buiten gegaan om te eten en drinken, elke dag het zelfde en alles smaakt het zelfde. Frieten en aardappelen nog half rouw, elke dag niet doorkookte wortelen, brood uit zakken, fruitsappen staan warm, charcuterie ligt warm, zogezegde cocktail en dranken bestaan uit likeuren die ze mixen. Van ’s morgens 6 u lawaai tem 24 u ’s avonds laat. Kakkerlakken op het terras. Reisleidster kon enkel beamen dat het geen 4 sterren waard was. Uiteindelijk andere kamer gevraagd en terug hetzelfde. Wij lopen er ziek van, van rustvakantie geen sprake. Onze badkamer kijkt uit op koker waar er buizen lopen en die lawaai maakten. Uiteindelijk zijn wij heel veel geld kwijt. Dit was een nachtmerrie voor ons. Ik heb overal foto’s van genomen en zo nodig zetten wij verdere stappen met een ombudsman.

Stel maar voor

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cindy De causmaecker