Klacht: Onhygienisch en bloofde activiteit niet aanwezig

op 14 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Geachte heer/mevrouw,

Van 7 juli 2017 t/m 10 juli 2017 heb ik met mijn gezin een vijf persoonshuisje gehuurd bij de Limburgse Peel. Mijn mening over de huisjes zijn dat ze erg oud zijn en wellicht aan vervanging toe. Maar goed dat is meer een gevoel wat ik wil delen. Wat mij wel verdrietig maakt is dat er op internet staat dat er een kinderboerderij aanwezig is. Nou het gebouw stond er inderdaad, maar er was nog geen dier te bekennen. De kinderboerderij zou deze zomer open gaan, maar de zomer is al begonnen. Mijn dochters waren er erg verdrietig onder. Op zaterdag zijn we gaan midgetgolfen, maar de laatste baan was kapot en konden we niet gebruiken. Op zaterdag avond zijn we gaan eten in een van de restaurants van Centerparcs. We kozen voor een lopend buffet vorm. Mijn dochter trof vrij snel aan het begin, in haar eten een dode bij aan en ik kan u eerlijk vertellen dat we daarna niets meer weg kregen. Op zondag kwamen we uit het zwembad gelopen en liepen we in het overdekte plein vol met terrasjes etc. en riep mijn jongste dochter erg enthousiast en wijzend kijk een grote tor. Helaas was het geen tor maar een kaker lak. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een zeer nare nasmaak heb van dit weekendje weg.

Aller eerst hoop ik dat jullie de hygiëne in de Limburgse Peel gaan aanpakken en de beloofde activiteiten herstellen of in orde maken. Aangezien het een nare na smaak aan ons weekend heeft gegeven, en ik twijfel of ik nogmaals gebruik wil gaan maken van een centerparcs park zou ik graag een tegemoetkoming zien. Het liefst natuurlijk een nieuw weekend in een ander park van centerparcs. Ik hoor graag jullie reactie tegemoet.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 19 juli 2017 om 14:28 geantwoord

Op 19 juli jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs een e-mail gestuurd naar de gast. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die de gast tijdens zijn verblijf heeft ondervonden. Als compensatie heeft de gast een luxe welkomstmand ontvangen welke geldig is op een volgend verblijf in één van onze parken.

Heeft op 23 juli 2017 om 22:11 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Dat de dieren van de kinderboerderij moeten acclimatiseren kan ik me goed voorstellen. Maar had dat geadverteerd met het feit dat de kinderboerderij pas in augustus open ging. Nu wek je toch valse verwachtingen.
Toen mijn dochter de bij in haar eten zag, hebben wij dit direct bij het personeel gemeld. Alle poedersuiker werd direct weggehaald. Ook de kakkerlak hebben wij direct gemeld bij uw personeel. Een kakkerlak in het zwembad/ restaurant gedeelte vind ik het onhygiënisch. Dat hoeft echt niet. Maar in ieder geval als gast hebben wij voldaan aan de voorwaarden. Dat uw personeel het verder intern niet door geeft, daar mogen wij toch niet de schuld van krijgen. Een welkomsmand is leuk, maar vind niet dat het in evenredigheid staat. Wij gaan ieder jaar met onze familie naar Centerparcs omdat opa en oma ons meenemen. Ik ben nu zover dat ik hun ga adviseren, uit te wijken naar een andere keten, want ben echt teleurgesteld over het Park en de afhandeling op dit moment.

Mvg Chantal van Mierlo

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. van Mierlo