Klacht: Onhygienisch en bloofde activiteit niet aanwezig

op 14 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Geachte heer/mevrouw,

Van 7 juli 2017 t/m 10 juli 2017 heb ik met mijn gezin een vijf persoonshuisje gehuurd bij de Limburgse Peel. Mijn mening over de huisjes zijn dat ze erg oud zijn en wellicht aan vervanging toe. Maar goed dat is meer een gevoel wat ik wil delen. Wat mij wel verdrietig maakt is dat er op internet staat dat er een kinderboerderij aanwezig is. Nou het gebouw stond er inderdaad, maar er was nog geen dier te bekennen. De kinderboerderij zou deze zomer open gaan, maar de zomer is al begonnen. Mijn dochters waren er erg verdrietig onder. Op zaterdag zijn we gaan midgetgolfen, maar de laatste baan was kapot en konden we niet gebruiken. Op zaterdag avond zijn we gaan eten in een van de restaurants van Centerparcs. We kozen voor een lopend buffet vorm. Mijn dochter trof vrij snel aan het begin, in haar eten een dode bij aan en ik kan u eerlijk vertellen dat we daarna niets meer weg kregen. Op zondag kwamen we uit het zwembad gelopen en liepen we in het overdekte plein vol met terrasjes etc. en riep mijn jongste dochter erg enthousiast en wijzend kijk een grote tor. Helaas was het geen tor maar een kaker lak. Ik moet eerlijk zeggen dat ik een zeer nare nasmaak heb van dit weekendje weg.

Aller eerst hoop ik dat jullie de hygiëne in de Limburgse Peel gaan aanpakken en de beloofde activiteiten herstellen of in orde maken. Aangezien het een nare na smaak aan ons weekend heeft gegeven, en ik twijfel of ik nogmaals gebruik wil gaan maken van een centerparcs park zou ik graag een tegemoetkoming zien. Het liefst natuurlijk een nieuw weekend in een ander park van centerparcs. Ik hoor graag jullie reactie tegemoet.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 19 juli 2017 om 14:28 geantwoord

Op 19 juli jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs een e-mail gestuurd naar de gast. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die de gast tijdens zijn verblijf heeft ondervonden. Als compensatie heeft de gast een luxe welkomstmand ontvangen welke geldig is op een volgend verblijf in één van onze parken.

Heeft op 29 augustus 2017 om 21:18 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

In juli heb ik laten weten niet blij te zijn met de oplossing van de klacht om volgende keer een welkomsmand te ontvangen. Ik heb een uitgebreide mail gestuurd met de redenen. Tot op heden heb ik geen antwoord terug ontvangen van Center Parcs en vind dat niet netjes.

Graag hoor ik als nog hoe centerparcs dit af gaat handelen.

Mvg Chantal van Mierlo

Alle klachten die gemeld zijn door Fam. van Mierlo