Klacht: onhygenisch en kind onvriendelijk appartement

op 31 juli 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

ik boek reeds 20 jaar een mobil home op een kamping en dacht wij gaan nu eens een appartement nemen , wij zouden konden bij aankomst pas om 16 u in het appartement want zouden deze nog poetsen terwijl we er tssn 12-13 aangemeld waren . Bij aankomst zijn we beginnen rondkijken en vonden het zeer teleurstellend , geen dampkap daardoor hing alle vet tegen de kasten , het bestek en gerief om te koken was onvoldoende aanwezig , lagen nog haren in de douches , onkruid op terras , tegels stuk , de deuren sloten niet , spinnenwebben aan de deuren , de dekbedden waren vies van vuil en bloed , dus niet kunnen gebruiken . Kortom dit heeft ons helemaal geen opitmale vakantie gehad , heb zaterdag en zondag eerst alles gepoetst .Er is ook totaal geen kastruimte om kleding op te hangen , wij hebben allen alles in onze koffers moeten laten zitten . het douchegordijn was vies en niemand wou erin douchen , was onhygienisch. Er stond een koffiezet en warmwaterkoker maar totaal geen stopcontacten dus niet bruikbaar , lamp onder de kast zat gewoon geen lamp in … Kortom onze vakantie is niet wat het geweest is .de ramen waren nog vies , schimmel aan de lavabo in de keuken De mobile homes op de kamping was nog beter dan dit , we hebben ons echt geergerd . ik heb dit in heel mijn leven nog nooit meegemaakt …. We hebben vanalles foto’s getrokken want vonden dit helemaal niet kunnen voor deze prijs …. heb nog meerdere fotos maar krijg ze niet allen gedownload

er is weinig aan te doen om ons hiermee alsnog tevreden te stellen ik heb me weinig vakantie gehad als moeder

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door werner toelen