Klacht: Ongewild 2 abonnementen afgesloten

op 28 juni 2019 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door een technische fout en vervolgens onoplettendheid van beiden zijden zijn er ongewild 2 abonnement afgesloten in plaats van 1.

Klantenservice Youfone wil het niet oplossen en vind dat ik 1 abonnement moet afkopen!

Gewenste Oplossing:

Als 1 abonnement kostenloos wordt stopgezet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 03 juli 2019 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 03 juli 2019 om 20:37 geantwoord

De klacht is afgewezen met een slappe verwijzing naar het consumentenrecht. Niets opgelost dus.

Alle klachten die gemeld zijn door bjrnsc