Klacht: Ongewenste Tegoedbon komt niet

op 12 juni 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nadat we een matras met omruilgarantie hadden gekocht is deze omgeruild voor een ander, veel goedkoper model. Er zou een tegoedbon worden meegegeven met de levering ervan. Die was er niet bij. Telefonisch werd ons medegedeeld dat de tegoedbon voor 275 euro direct zou worden opgestuurd. Dat was 2 mei 2017. Iedere keer daarna bellen leverde hetzelfde antwoord en geen resultaat op. Vandaag 29 mei weer gebeld, na 15 min. Wachten werd ik eruit gegooid en weer bellen gaf geen gehoor.

Gewenste Oplossing:

We willen de tegoedbon, maar eigenlijk gewoon het geld, 275 euro.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 20 juli 2017 om 20:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Engage