Klacht: ongewenste spam

op 20 juni 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eenmaal heb ik bij uw bedrijf een bestelling gedaan, maar heb daarvan erge spijt. Jaren lang bestookt u mijn met spam en ik heb alles al in het werk gesteld om hier van af te komen: resultaat ONMOGELIJK!
Dit vind ik heel er teleurstellend. Ik ben heel erg benieuwd of het dit keer wel lukt via deze mail

Gewenste Oplossing:

Nooit meer een spam bericht van Light in the box ontvangen om dit onderstaande e-mailadres

linde.henk@gmail.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 20 juni 2017 om 18:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 21 juli 2017 om 17:08 geantwoord

Hallo Light in the box, Irina de Jong, klantenservice
Ik hoopte dat de stroom spam die u verstuurd naar mijn e-mailadres:
linde.henk@gmail.com zou stoppen na vijf werkdagen. Helaas na meer dan een maand gaat de stroom spam onverminderd door. Ik blijf dus ongewenst mail van u ontvangen.
Graag nu per direct stopzetten!!
Alvast bedankt

Alle klachten die gemeld zijn door Tilia007