Klacht: Ongewenste situatie

op 18 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij waren van 2 tot 9 september op het park vossemeren. Op 8 september kwamen wij in een situatie die wij nooit gewild hadden. Mijn vader werd acuut opgenomen in het ziekenhuis in belgie,  aangezien wij de volgende dag naar huis zouden gaan en in Nederland wonen moesten wij noodgedwongen blijven. Mijn moeder en broer zouden het weekend extra bij boeken en blijven op de hoop dat het beter ging met onze vader. Receptie luisterde naar ons en de een had meer begrip dan de andere, uiteindelijk van een 8 persoons premium naar een 4 persoons comfort. Veel geld nog voor moeten betalen maar we konden helaas niet anders (we laten tenslotte niet mijn vader achter). Uiteindelijk te horen gekregen dat mijn vader voorlopig het ziekenhuis nog niet mocht verlaten….
Daar zitten me moeder en broer dan, wat doen we nu? Mijn moeder die geen rijbewijs heeft en mijn broer die weer aan het werk moest.
Heen en weer gebeld en uiteindelijk ben ik met mijn man en 2 kinderen terug gegaan zodat mijn broer naar huis kon en aan het werk ging.
Wij weer naar de receptie (waar we in dat weekend al een paar keer naartoe geweest waren) om een huisje bij te boeken, de ene vrouw zei ik kan deze prijs aanbieden en de andere zei weer een andere prijs…
Ik vond dit maar raar??? Hoe kan zoiets in 100 euro’s verschillen???
We waren moe en boos omdat wij het gevoel hadden dat niemand iets voor ons konden doen, ons geld was op. Wij hadden namelijk gespaard voor 1 week vakantie en waren allang blij dat we eindelijk eens op vakantie konden.
Na veel gezeur en heen en weer naar de receptie heb ik besloten om het hoofdkantoor te bellen en te vragen naar een manager, nou ik kreeg geen 1 manager aan de telefoon???
Uiteindelijk kreeg ik een vriendelijke vrouw maar ook die kon niet veel korting geven en moesten wij weer een behoorlijk bedrag neer leggen voor een 6 persoons comfort (comfort?? Het hele huisje zat onder de schimmel, gaten in de deuren en noem maar op). We waren moe en op doordat het met mijn vader nog steeds niet goed ging en wij geld bij allerlei familie leden vandaan hebben moeten halen.
Einde van die week werd mijn vader uit het ziekenhuis ontslagen maar moest verder in nederland geholpen worden. Wij besloten om donderdagavond eindelijk naar huis te gaan en gelukkig kon mijn vader mee.
Mijn man ging uiteindelijk die ochtend nog langs de receptie om het vieze en kapotte huisje te melden.
Toen hij het melde zei ze meneer waarom bent u niet eerder gekomen?
Nou zei mijn man, wij zijn in 2 weken tijd verhuisd naar 3 totaal verschillende huisjes, zijn wel 100 keer heen en weer naar een receptie gelopen(wat niet heel dichtbij zat) en waren kapot en moe van alle ziekenhuis bezoeken en het feit dat het niet goed ging met onze vader.
De vrouw zei dat snap ik meneer hier heeft u een bon voor gratis midgetgolf???!! Moeten we het nog komen schoonmaken? Nou zei mijn man voor ons niet meer want wij gaan eindelijk naar huis maar misschien voor de volgend mensen?
Sorry centerparcs maar waarom zoveel geld betalen voor zulke huisjes????
Ik snap dat jullie ook niet veel aan onze situatie konden doen, maar misschien wat meer begrip, korting en schone huisjes was wel op zijn plaats geweest aangezien we 2 keer extra moesten bij boeken.(niet iedereen is rijk om weken op centerparcs te blijven).
Ik wil hier niet te negatief blijven, tuurlijk zijn we door veel medewerkers wel goed geholpen en mochten we bijvoorbeeld langer in het huisje blijven tot het andere huisje klaar was.
Maar dat ik gewoon niet door een ‘manager’ te woord word gestaan vind ik echt schandalig!! Jullie kunnen mij niet vertellen dat deze situatie dagelijks gebeurd en dat jullie dan af en toe wat meer voor de mensen kunt doen!

Vriendelijke Groet,

Familie van Rijn

Als de klacht serieus word genomen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 19 september 2016 om 12:07 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjamvrijn