Klacht: ongewenste reclamedrukwerk

op 28 januari 2014 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ondanks telefonische toezegging van Stoppa.nl heb ik nu voor de 2e keer een ENORME STAPEL ONGEWENST DRUKWERK in mijn postbus ontvangen. Dit terwijl ik een GEEN RECLAMEDRUKWERK sticker op mijn postbus heb zitten.
Ik ben hier heel boos over want de voorraad oud papier die ik elke maand weg moet brengen wordt zo wel heeeel erg groot.
Kunnen de bezorgers niet lezen of wat is hier aan de hand?

Gewenste Oplossing:

GEEN RECLAMEDRUKWERK MEER VAN STOPPA.NL in mijn postbus!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 29 januari 2014 om 09:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

U heeft ons laten weten dat u ondanks de Nee/Nee of Nee/Ja sticker op uw brievenbus wederom het Spotta folderpakket heeft ontvangen. Hiervoor bieden wij onze oprechte excuses aan. Wij hebben opnieuw de bezorgerscoördinator geïnformeerd, die de betrokken bezorger nogmaals op de betekenis van die stickers geattendeerd.

Mocht u in de toekomst toch weer een Spotta folderpakket in uw brievenbus ontvangen, laat u dit dan weten aan onze klantenservice via Spotta.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Spotta Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Hindrik