Klacht: Ongewenste mail / SPAM van Greetz.nl

op 20 december 2012 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Ik was enige tijd geleden op Greetz.nl bezig om iets te bestellen. Tijdens het bestelproces heb ik me bedacht en ik heb de bestelling niet geplaatst.
Nu krijg ik steeds mail/ nieuwsbrieven van Greetz. Onderaan de brief staat een link om je af te melden. Dit heb ik al meerdere keren gedaan, maar ik ontvang toch nog steeds mailtjes/SPAM. Ook heb ik meerdere keren gebeld met de klantenservice. De laatste keer moest ik de mail beantwoorden en in de omschrijving haar naam zetten (ik dacht Kim, maar ik weet het niet zeker).
Ook dit heeft niet geholpen. Ik krijg nog steeds SPAM. Ik wil hier vanaf en ik vind het heel vervelend dat ik hier zo veel tijd in moet steken om me af te melden.
Dit lijkt nergens op. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Bij andere bedrijven gaat het uitschrijven altijd goed.

Mailadres jolandadegreef@hotmail.com zo spoedig mogelijk verwijderen uit de maillijst.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 23 december 2012 om 12:20 geantwoord

We hebben de melding doorgegeven aan de betreffende afdeling met urgentie om deze persoon uit schrijven.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Greetz.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Jolanda de Greef