Klacht: Ongewenste dienst op factuur

HondiusM op 14 mei 2013 over Hi in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,

Tot mijn grote verbazing zit ik ondanks mijn HI VIB abonnement, toch steeds weer over mijn abonnement heen.
Nu kwam ik onlangs er achter dat één van de redenen hiervan de onbekende post `Internetdiensten:zie www.payinfo.nl´.

Nu heb ik mij afgemeld voor alle diensten door middel van het smsen `Blok aan´ naar 1500, Ook de site van Payinfo heb ik mij afgemeld voor de dienst `xTubes.TV´ van verkoper ´Kimiasol´. Nu heb ik mij nooit ingeschreven voor welke diensten dan ook van deze aanbieder.

In totaal is er over drie facturen verspreid van de afgelopen maanden een bedrag van E 40,92 excl. BTW onterecht gefactureerd. De site ´Payinfo.nl´ heeft het zelfs over 13 maal E 4,50, Oftewel E 58,50. Zie bijlage.

Deze diensten heb ik nooit aangevraagd, noch gebruikt.

Via deze weg wil ik u dan ook verzoeken tot restitutie van dit onwettelijk afgeschreven bedrag voor diensten waar ik nooit toestemming aan heb gegeven, niet aan derde partij ´Kimiasol´, noch aan KPN BV. Ik acht u verantwoordelijk voor deze onjuiste facturering, aangezien u deze zonder verdere specificatie of enig overleg met mij als uw klant zijnde door factureert voor een, voor mij, onbekende partij.

Hopende op een passende reactie van uw kant, naar mij toe als zogenaamde ´Very important beller´.

Aangezien mijn vorige klachten niet zijn behandeld, geef ik u bij deze 10 werkdagen tot reactie voordat ik contact opneem met de geschillen commissie telecommunicatie.

Bij voorbaat dank,

Gewenste Oplossing:

Restitutie bovengenoemd bedrag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hi

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hi in behandeling genomen

Bericht van Hi

11 jaren geleden - Hi, Wat vervelend dat er kosten in rekening zijn gebracht voor een internetdienst zonder dat jij je hier bewust van was. Het is natuurlijk nooit leuk wanneer er onverwacht extra kosten in rekening worden gebracht. Om je te kunnen helpen heb ik een 06 nummer en klant- of bankrekeningnummer nodig. Zou je mij deze willen mailen naar [email protected] met als onderwerp Klacht.nl/Payinfo. Groetjes, Christy Hi Webcare Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Bericht van Hi

11 jaren geleden - Bedankt voor het doorsturen van je gegevens. Ik heb gekeken of er een mogelijkheid is om jou hierin tegemoet te komen. Helaas worden deze diensten aangeboden door een externe partij. Hier hebben wij verder geen invloed op. We kunnen je eventueel helpen met het afmelden van deze diensten. Het is niet mogelijk om je tegemoet te komen in de gemaakte kosten. Groetjes, Christy Hi Webcare Je kunt je vraag ook stellen op hi.nl/forum

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hi

Heeft op 27 mei 2013 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Kosten zijn uit coulance gecrediteerd.

Alle klachten die gemeld zijn door