Klacht: Ongewenste afschrijvingen via Vodafone

op 16 juli 2016 over Future Target BV in de categorie SMS Diensten

Onderwerp: Klacht ongewenste abonnementsdienst
Sinds april 2013 blijk ik ongevraagd voor ‘aankopen bij derden’ te betalen (via 0612628305) aan: Future Target BV (Wiki-leaks-mobi). Dit gaat om €4,13 per week!
Tot vandaag heb ik nooit op “my-vodafone” gekeken (ongelofelijk maar waar) en heb ik ‘klakkeloos’ de Vodafone rekeningen betaald in goed vertrouwen.
Sinds April 2013 (schrik!) reeds, ontdekte ik vandaag bij het stopzetten van deze dienst. In totaal is er dus al een bedrag van €644,28 onrechtmatig afgeschreven!
Middels deze brief vraag ik deze onterechte abonnementskosten per direct retour.
Volgens de wet heb ik het recht om de ‘niet goedgekeurde’ betalingen terug te vorderen, aangezien ik er nooit toestemming voor heb gegeven. Indien u niet kunt bewijzen, dat ik me hiervoor heb aangemeld, bent u tot terugbetaling verplicht. Dit is opgenomen in de Regeling (RUDE).
Ik verzoek u vriendelijk om een reactie en een oplossing voor mijn klacht.
Mvr groet,
Kitty Jenniskens

Als ik het geld teruggestort heb gekregen!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Future Target BV

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Future Target BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cmpkitty