Klacht: Ongevraagde afschrijving

SJ1987 op 22 februari 2021 over Novalnet AG in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg sinds kort een 2 tal afschrijving goed voor z’n bijna 80euro van een bedrijf die mij niet bekend is maar wel steeds geld van mijn rekening af haalt. Ik wil dat dit met onmiddellijke ingang stopt en indien mogelijk dit geld terug hebben op mijn rekening.

Gewenste Oplossing:

In ieder geval als deze kosten gestopt zijn, maar liever nog het geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Novalnet AG over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Novalnet AG in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Novalnet AG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Novalnet AG

Heeft op 23 februari 2021 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door SJ1987