Klacht: ongevraagd abonnement

op 23 januari 2014 over Kulaville in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik heb ongevraagd een abonnement op kulaville kwam ik achter via mijn provider. Ik zit 14,50 euro buiten mijn bundel. Net opgezegd via payinfo.nl. Ik wil graag weten hoe ik deze kosten terug kan krijgen, want ik ga niet voor iets betalen waar ik geen toestemming voor heb gegeven

Gewenste Oplossing:

.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kulaville

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kulaville over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kulaville nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Kulaville

3 jaren geleden - Geachte Mvr Kuitert, Als antwoord op uw bericht kunnen we u bevestigen dat we geen spoor terugvinden van enige correspondentie. Wij zouden graag contact met u opnemen om een minnelijke oplossing proberen te vinden voor deze kwestie. U kan ons een email sturen naar support@kulaville.com Vriendelijke groet, Costumer support Kulaville

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kulaville in behandeling genomen

Bericht van Kulaville

3 jaren geleden - Geachte heer, Mevrouw Als antwoord op uw bericht op Klacht.nl Kunnen we u bevestigen dat we geen spoor terugvinden van enige correspondentie. Wij zouden graag contact met u opnemen via e-mail om een minnelijke oplossing proberen te vinden. Stuur a.u.b een e-mail naar support@kulaville.com Met vriendelijke groet, Karen Mertens

Alle klachten die gemeld zijn door mariskakuitert