Klacht: Ongeschikte lenzen!

op 12 augustus 2017 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Geachte heer/mevrouw,

Graag wil ik de volgende klacht met u delen;

Jarenlang maak ik gebruik van Pearl P.O.S.T. lenzen.
Sinds een jaar verslechterd het gebruik van de lenzen en heb ik regelmatig last van droge, rode, jeukende en pijnlijke ogen. Ik draag merendeels mijn bril in plaats van mijn lenzen.

Meerdere malen neem ik contact op met Pearl P.O.S.T. die mij niet verder kunnen helpen en alleen regelmatig nieuwe setjes lenzen toestuurt. Dit helpt ook echter niet aangezien mijn pijnlijke ogen blijven. Ik heb via Pearl Dierenselaan lenzen gekregen die bij mij paste (dacht ik). Bij meerdere controles heeft de vestiging Leyweg en Dierenselaan aangegeven dat mijn ogen geïrriteerd zijn en ik een nieuw setje lenzen zal ontvangen. Ik wilde mijn Pearl Post opzeggen aangezien het mij alleen maar geld kost dan dat ik er plezier van heb.
Ik word overal van het kastje naar de muur gestuurd, zonder resultaat.
Vandaag als laatste poging naar Pearl Wateringen gegaan om nogmaals een controle uit te laten voeren. Het bleek dat de lenzen die ik draag totaal niet bij mijn ogen passen!
Hoe kan dit gebeuren? jullie zijn toch een professioneel bedrijf? Ook heeft mijn linker oog 2 beschadigingen opgelopen gaf de medewerkster aan. Dit omdat ik totaal de verkeerde lenzen krijg… al een behoorlijke periode. Dit vind ik stelen van iemand zijn geld.

Je moet ervaren medewerker in een bedrijf hebben die weten waar ze over praten en mensen geen lenzen aansmeren die totaal niet voor een oog bestemd zijn. en deze lenzen draag ik al behoorlijk lang!! zolang het kan… aangezien ik iedere maand problemen heb met de lenzen. Ik wil mijn ogen mijn hele leven bij me hebben in goede staat en niet met lenzen die totaal niet geschikt zijn voor mijn ogen. Dit is een hele grote fout van Pearl. En dat terwijl ik vertrouwen in jullie bleef houden , ongeacht mijn problemen.

Ik zal nu 2 weken lenzen krijgen met veel meer zuurstof in de lens. Waarom is dit nooit eerder aangegeven?? en waarom hoor ik dit nu pas?? De lenzen die ik al maandenlang draag mag ik van de medewerkster absoluut niet nog 1 keer dragen. De linkeroog heeft ondertussen al twee beschadigingen opgelopen.
Ik eis daarom mijn geld terug voor de maanden dat ik ONGESCHIKTE lenzen gedragen heb!
Ik hoop op een spoedige schriftelijke reactie bij u.
Een dikke pluim voor vestiging Wateringen, die mij na zo’n lange tijd eindelijk goed advies en hopelijk goede lenzen heeft mogen geven. Kon dit niet eerder?

mijn geld terug van de maanden dat ik ONGESCHIKTE lenzen heb mogen dragen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht pkolstee2017

4 maanden geleden - en niet te vergeten... de vestiging Dierenselaan gaf aan vestiging Wateringen door dat ik dag lenzen heb...?? Nog nooit gehad.. niet professioneel dus.! ze geven ook nog eens verkeerde informatie.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 11 september 2017 om 17:56 geantwoord

Heeft op 12 september 2017 om 03:06 geantwoord

Er zit geen jaar lang of langer iedere keer een \"vuiltje\" in mijn oog.
Sinds mijn nieuwe lenzen nergens meer last van en gaat het helemaal top met mijn ogen! Dit is eigenlijk een overstap naar een andere oog specialist waard want een oplossing kan ik het niet noemen , gewoon een afschuiving op een vuiltje!! Een jaar of langer. ?????

Alle klachten die gemeld zijn door pkolstee2017