Klacht: Ongeoorloofde incasso telefoon minderjarige (12 jaar)

op 28 januari 2014 over Future Target BV in de categorie SMS Diensten

Onze dochter van 12 jaar is in het bezit van een mobiele telefoon met een Vodafone abbonnement. De kosten bleven echter maar stijgen waarop wij de facturen (die automatisch worden geincasseerd) er eens op na gingen slaan. Het blijkt dat zij al die tijd al een abbonnement betaald voor iets wat ze nooit heeft gedaan! Sterker nog nadat haar telefoon kwijt is geraakt (vanaf 19 december) is er geen enkel dataverkeer of ander verkeer (SMS/telefoon ect) meer via de telefoon gelopen. Doodleuk wel vanaf die periode nog €53 aan Future Target BV. Al met al zijn de kosten voor haar ca. 1.000! euro. En dat voor een kind van 12 jaar. Makkelijk geld verdienen wil waarschijnlijk iedereen, maar door dit over de rug van een minderjarige te doen vind ik ronduit schandalig! Pure oplichting die snel gestopt moet worden.Heel apart dat dit in Nederland kan.

Ik ben tevreden als deze activiteiten per direct worden stopgezet en de gedupeerden de kosten terugkrijgen. Schandalig dat bedrijven op deze wijze van onwetende kinderen heel veel geld weten los te peuteren. Het ergste vind ik nog dat ik mijn dochter niet vertrouwde en haar heb beschuldigd!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Future Target BV

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Future Target BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eviek