Klacht: ongelooflijk

op 31 december 2013 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

ik heb via mijn site een nieuwe simkaart aangevraagd en die is 4 dagen later gekomen via de post,24 december heb ik de kaart geactiveerd en dat stond ook zo aangemeld,de simkaart staat op mijn pagina als actief,na de kerst heb ik telefonisch contact gehad,heb 20 min. aan de telefoon gehangen bij mijn buurman en ze zouden de simkaart naar de technische dienst doorgeven en er werd mij beloofd dat dit hooguit 3 dagen kon duren,ook werd mij beloofd om me te compenseren over de dagen dat ik niet kon bellen(de kerst)en de dagen daarna,tot op heden 31 december kan ik nog steeds niet bellen en worden mijn mailtjes genegeerd.dit vind ik zo erg want je wilt toch op zijn minst je familie kunnen bellen,ook als psychriatisch paptient moet ik als er iets gebeurt naar de ggz te helmond kunnen bellen,dus zelfs dit kan ik niet,heb ook het geld niet om weer naar hun te bellen(want op een andere manier kan je ze niet bereiken)dus wat te doen nu!!

ik wil kennen bellen en niet betalen voor een simkaart waar ik alleen maar problemen mee heb,ook wil ik een compensatie die terrecht is,juist met de kerst en dan van oud op nieuw dat is te gek voor woorden

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 31 december 2013 om 15:12 geantwoord

Geachte klant,

Allereerst mijn excuses voor de vervelende situatie.
Ik wil u adviseren om het toestel even helemaal uit te schakelen, en dan weer aan te zetten. Zo kan de simkaart zich op het netwerk aanmelden. Mocht dit niet werken kunt u een email sturen naar [email protected], dan zoek ik uw melding zo spoedig mogelijk voor u uit.

Anna van Dijck
Simpel

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Simpel beoordeeld.

Heeft op 01 januari 2014 om 13:02 geantwoord

het is niet opgelost.kreeg een mailtje met de woorden"zet je mobiel uit) en dat doe ik al vanaf 24 december elke dag.

Reactie van de melder van de klacht jacqie100

6 jaren geleden - het is niet opgelost.krijg een mail van [email protected] en krijg dezelfde shit te horen.zet je mobiel uit en dan weer uit.belachelijk.

Alle klachten die gemeld zijn door jacqie100