Klacht: Ongelofelijke onbeschofte behandeling vanuit de verkoop afdeling

op 28 juli 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Transcript gesprek:
Ik: Graag zou ik mijn abonnement bij jullie willen verlengen met het RED Essentials abonnement met 6000MB data en onbeperkt sms en bellen, echter betaal ik hier 21 euro voor en mijn ouders welke via Ziggo Mobiel terugkomen maar 12,50 dit vind ik een erg groot verschil voor een vaste klant.

Vodafone medewerker: Klopt

Ik : En kunnen we hier iets aan doen?

Vodafone medewerker: Nee

Ik: Dus ik ben grof gezegd de l u l als vaste klant?

Vodafone medeweker:

Ik: Dan moet ik toch maar eens kijken naar een andere provider.

Vodafone medewerker: Heeft u verder nog vragen?

Hierna wordt er opgehangen, dit vind ik bijzonder klantonvriendelijk en hierover ben ik dan ook echt heel erg boos. Tevens vind ik het vreemd dat ik 7,50 euro meer moet betalen bij een zelfde abonnement als vaste klant ten opzichten van Ziggo mobiel klanten die “overstappen”.

Ik ben pas tevreden wanneer ik en excuus krijg van Vodafone en tevens er gekeken wordt naar de abonnement prijs als het voor een "overstapper" kan dan vind ik dat een klant die verlengd ook eenzelfde prijs van 12,50 voor dit abonnement moet kunnen krijgen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Royw