Klacht: Ongeldige kaarten

sfgscalz op 09 september 2021 over Social Deal in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Geachte social deal,

Een aantal weken terug heb ik kaartjes gekocht via jullie voor Ouwehands. In de weken erop was er geen plek om te reserveren (blijkbaar zijn er maar een aantal ‘actieplekken’ gereserveerd in een park wanneer er via jullie gekocht/geboekt wordt. Inmiddels is de vakantie voorbij en zal het dus rustiger zijn. Nu blijkt dat de kaarten niet meer geldig zijn…erg jammer. Het is dus kaartjes kopen en dan maar hopen dat er ergens plek is binnen de gestelde termijn. (die gestelde termijn was overigens ook niet duidelijk maar dat terzijde). Ik vind het erg slordig dat dit nu niet opgelost kan worden. Ook niet tegen een meerbetaling. Graag zie ik hierin iets tegemoet. Of het bedrag geretourneerd of een meerbetaling voor wel geldige tickets….Ik heb telefonisch aangegeven dat wanneer hier niet naar gekeken wordt ik ook op andere manieren klachten ga indienen. Graag hoor ik van jullie.

Mvg

Het geldbedrag retour.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Social Deal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Social Deal in behandeling genomen

Bericht van Social Deal

1 jaar geleden - Beste Sabrina, Zojuist heb ik je gebeld, maar helaas kon ik je niet bereiken en heb ik je voicemail ingesproken. Ik zou graag met je door willen spreken hoe het kan dat dit gebeurd is en met je kijken naar een gepaste oplossing. Zou je me willen terugbellen op nummer 088 205 05 05? Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, Sarah - klachtenafhandeling Social Deal

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Social Deal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Social Deal

Heeft op 17 september 2021 om 11:02 geantwoord

Beste Sabrina,

Een aantal dagen geleden heeft mijn collega je per mail geholpen en je klacht opgelost. Mocht je nog vragen hebben, horen we graag van je!

Sarah - klachtenafhandeling
Social Deal

Alle klachten die gemeld zijn door sfgscalz