Klacht: ongeduld van de chauffeur

op 23 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moest gisteren met de bus van arriva van Assen naar Oosterwolde.
Deze bus van lijn 115 was erg vol en in het pad lagen allemaal tassen van jeugd dat blijkbaar op kamp gingen.
Op zich geen probleem, maar ik had een koffer en een hondenriem in hand en moest helemaal achterin de bus zijn omdat alleen daar nog zitplaatsen waren.
Dus ik wil me langs die obstakels worstelen maar de buschauffeur vond het niet nodig om mij daar de tijd voor te geven en ik was nog niet eens halverwege en hij trok op en ging rijden.
Hierdoor kom ik keihard met mijn knie tegen een armleuning en dat was erg pijnlijk.
Ik weet niet maar ik als reiziger vind het niet meer dan gepast om als chauffeur te wachten tot de reiziger plaats heeft genomen en dan pas te gaan rijden.
Helemaal als alles zo vol ligt met bagage en de klant zelf geen armen vrij heeft met het naar achteren lopen.
Dus bij deze is dit mijn klacht, chauffeur vind het niet nodig mij die ruimte te geven.

Heel simpel dat de chauffeur pas begint met rijden als reiziger zit en niet eerder. Ook ben ik tevreden als deze klacht naar behoren is opgelost.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 maanden geleden - Beste J.W Warners, Wat naar dat je gisteren je knie stootte tegen een armleuning, doordat de chauffeur niet wachtte tot je een zitplaats had bereikt. Hopelijk heb je er niets aan over gehouden. Ik zet dit incident graag door naar de regio, zodat de chauffeur aangesproken wordt op dit voorval. Heb je voor mij je vertrekhalte, vertrektijd en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht J.W Warners

7 maanden geleden - vertrekhalte: Maria in Campislaan Assen vertrektijd: 18.49 uur eindhalte: Koopbakkersdraai Smilde Lijndienst nummer: 115

Arriva

Heeft op 23 september 2017 om 15:55 geantwoord

Beste J.W Warners,

Dank je wel voor de aanvullende informatie. Ik heb je klacht intern doorgestuurd.

We betreuren het dat je hierdoor pijn hebt geleden. Excuses voor het ervaren ongemak. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

^WB
Arriva Webcareteam