Klacht: Ongedierte, vies en prijs kwaliteit slecht

op 05 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

De Eemhof!! Tja, de prijs deed vermoeden dat het een prachtige cottage zou zijn. Ook de foto\’s op de website. Dus boeken maar! De hoofdprijs in de meivakantie maar akkoord. langpootspinnen waren ons eerste warm welkom in dit prachtige verscholen (lees zo groen als gras met het mos en blad en modder waar je ook keek) cottage.(gekscherend bunker genoemd) nadat we de meeste spinnen hadden gevangen eerst plakband over de gescheurde horren geplakt (anders beter ramen dicht houden) heel veel ongedierte in deze bosrijke omgeving! Dikke zwarte bosspinnen. bedden met onbestemde vlekken op de matrassen !!!! Alles voelde plakkerig en vettig. Het huisje opzich was prima qua indeling, knus en gezellig. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het tuinset buiten stond er bij of het in twee jaar niet was afgedaan dus voordat je relax kunt gaan zitten eerst een schrobbeurt helaas. Met kleine kinderen zijn zwemvesten buiten bijna een pre. Overal waar je kijkt is water/blubber en bagger. Er hing in het huisje een vieze urine geur. Op het park zelf is genoeg te doen. Het ziet er allemaal wel een beetje uit als vergane glorie. Behalve de pizzeria; daar waan je je binnenin echt even in een heus Italiaans restaurantje. (Buitenkant doet anders vermoeden maar binnen is het goed) winkeltje is ook prima! Alles aan eten en drinken is er aanwezig. Zwembad is oke. De afstanden op het park zelf zijn enorm. Een fiets/ bolderkar oid is een must have met kinderen. De laatste avond zaten we niet lekker op de bank(met onbestemde vlekken) omdat er muizen/ratten tussen het plafond trippelden. Het voelde eerlijk gezegd als opluchting om er weg te mogen in dit vieze huis.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 09 mei 2016 om 09:25 geantwoord