Klacht: Ongedierte in sauna en onveiligheid.

op 26 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Veiligheid is geen enkel issue op dit park. Afgelopen weekend geweest. Kinderen (volwassen in het zwembad) en wij zouden naar de sauna gaan. Allereerst mist bij de binnensauna de onderste laag door heel de sauna waardoor je moet klimmen naar de tweede laag. Duidelijk zichtbaar is de volledig doorgescheurde planken op de bovenste laag, dus daar durven we ook niet te zitten. De Finse sauna heeft een enge klemmende aanlopende deur. En ook hier is het hout overal slecht, met name de beangstigende scheur in het plafond waar een stalen plaat overheen is gemonteerd. Er lagen klokhuizen en lege bekertjes langs het saunazwembad. Er liep ongedierte daar. (Dat is vies maar kan) Het liep daar vol met zwarte beestjes (wat het meeste leek op vlooien) Wij drukken op de alarmknop en na een kwartier kwam er nog niemand. Ik ben het zwembad ingegaan, personeel aangesproken en die gaf aan:’ik kom zo”. Weer een kwartier gewacht. (let wel dit is de noodknop die is ingedrukt) Mijn man naar de zwembadpost. Toen kwam er iemand mee. Die gaf aan: ‘helaas geen spul om het schoon te maken”. En over de knop “tsja, die gebruikt nooit iemand dus die knoppen controleren we niet”. Bizar!!! Wanneer je naar de balie gaat omdat je het echt wel gehad hebt met de sauna, komt er een laf sorry aan en kun je na veel zeuren je geld voor de sauna terugkrijgen. Maar bij verdere bezoek aan het zwembad zie ik onder het solarium mensen bier drinken (zelf meegenomen) Het personeel loopt langs en zegt hier niets van. Stel je voor dat deze mensen op een bepaald moment TE dronken het bad ingaan. Dat is levensgevaarlijk. Op een andere plek staat (tijdens de golven) iemand van het personeel met haar telefoon in haar hand. Niet even, maar gewoon enkele minuten. Kijkt soms even naar het bad en dan weer naar haar telefoon. In het buitenbad van 1.35 ziet personeel dat jongens met salto’s van een standbeeld afspringen. Ook terwijl er personeel langs loopt. Een keer land een jongen vrijwel op een jong kind. Niets doet het personeel er aan. De paden zijn donker en om naar de Bowling te gaan moet je met telefoons en dergelijke de paden verlichten om de (slecht aangegeven) weg te vinden. Ik vind het ronduit schandalig zoals dit park met de veiligheid omgaat. Ik heb dit weekend als een weekend vol spanning en stress. Het is ronduit onaangenaam geweest en ik vind het van de zotte dat dit allemaal kan in CenterParcs. En dan laat ik het niet kunnen inwisselen van kortingsbonnen vanuit de app. (kent het personeel niet) of dat je een waterfiets huurt op een plek die 8 minuten lopen van de huurplaats is. voor een half uur waarbij de 16 minuten lopen dus afgetrokken dient te worden van de huur waardoor je feitelijk 14 minuten een waterfiets hebt. En personeelslid die dan toegeeft: ‘Ja het is hier nu eenmaal hopeloos ouderwets’ Nog buiten beschouwing.

Ik wil een volledige vergoeding van dit weekend. Het is een onaangenaam weekend geweest. En een vakantie op een park met zoveel onveiligheid en onverschilligheid dat is niet normaal.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 september 2016 om 15:15 geantwoord

Heeft op 26 september 2016 om 15:53 geantwoord

CenterParcs wanneer mensen een heel naar weekend hebben gehad, zien jullie een interne verbetering zonder enige actie (behalve een sorry) naar de klant toe toch niet als een oplossing? De interne oplossing is jullie eigen zaak. Nu nog oplossen met ons.

Alle klachten die gemeld zijn door klagenstaatvrij