Klacht: Ongedierte in cottage

op 12 februari 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Afgelopen weekend zijn wij op Centerparcs de Vossenmeren in België geweest.
Bij aankomst bleken er mieren in ons huisje te zitten. Ik ben dit gaan melden bij de receptie.
Hierop is een medewerker gekomen en deze heeft een paar mieren lokdozen geplaatst.
Hierna zijn we gaan zwemmen.
Bij terugkomst savonds bleek het huisje vergeven van de mieren. Aangezien de receptie dicht was zijn we maar zelf ten strijde getrokken met de stofzuiger en hebben er zoveel mogelijk opgezogen.
De volgende morgen waren er weer mieren maar niet zoveel. Deze dus maar opgeruimd en gaan zwemmen. Bij terugkomst savonds bleek het huisje vergeven van de mieren. Ze zaten werkelijk overal. Zelfs het eten in de voorraadkast zat onder.
Aangezien de receptie weer dicht was maar weer met de stofzuiger in de weer en meer dan een uur bezig geweest met poetsen en opruimen.
Het ergste moest echter nog komen.
S’morgens zag het werkelijk zwart van de mieren ze kwamen zelfs uit het plafond van de badkamer.
Direct naar de receptie gegaan. Medewerkster schrok zich rot van de foto’s. Ze wilden ons nóg een andere cottage geven maar aangezien het onze laatste dag was had dit weinig nut meer. Zij heeft contact opgenomen met een andere medewerker om gif te komen spuiten. Ik moest hier echter bij aanwezig zijn. Ook hij schrok van de hoeveelheid mieren. Hij heeft alles volgespoten met gif.
We mochten toen een uur niet meer naar binnen.
We zijn toen naar het zwembad gegaan. Bij terugkomst savonds bleek het huisje een waar slagveld. Overal lagen honderden dode of stervende mieren!!! Wederom met de stofzuiger aan de slag.
Maandagochtend bij het vertrek bleken de mieren toch weer in de aanval te gaan. We hebben de deur achter ons dichtgetrokken en zijn vlug vertrokken.

Graag zouden we een passende vergoeding willen ontvangen voor dit nogal kriebelige weekend.
Al met al was het nogal een vieze en ronduit gore bedoeling. Hierbij ook veel tijd kwijt met het poetsen en opruimen. Daarbij nog een deel van het eten weg moeten gooien.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 15 februari 2018 om 14:22 geantwoord

Er werd een e-mail verzonden naar de gast. Er werden excuses aangeboden en uitgelegd dat ook buiten de openingsuren van de receptie er steeds iemand aanwezig is om de gasten te helpen. Ter ondersteuning van de excuses werd er een digitale voucher aangeboden, geldig op een volgend verblijf bij Center Parcs.

Heeft op 15 februari 2018 om 15:13 geantwoord

Ik vind dat ze er zich erg makkelijk vanaf maken.
Als ik iemand savonds had geroepen was deze dan de mieren komen opruimen of verdelgen?
Daarbij zaten wij met de troep en de etenswaren die weggegooid konden worden.
De voucher hebben we niks aan.
Met iedere kortingsacties krijg je hetzelfde dus een koekje van eigen deeg.
Aangezien het weekend ruim 500.- heeft gekost verwacht ik toch een betere oplossing.
Aan vouchers hebben we eigenlijk niks.
Met vriendelijke groet
John Ronckers

Alle klachten die gemeld zijn door Joreje