Klacht: Ongedierte en vocht in VIP huisje Huttenheugte

op 14 augustus 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het was met tussen fases de 3e keer dat wij naar Huttenheugte gingen, dit keer wilde we niet verrast worden door vocht en ongedierte dus een vip huisje nr 921. Bij aankomst blijkt dat we 1 slaapkamer met de 2 lossen bedden niet konden gebruiken, de stank en vocht was niet normaal. Dus mijn tweeling op de andere kamer, want gelukkig hadden we een 6 pers huisje.

Na een paar dagen was ik in de keuken met mijn eten bezig en ik voelde iets in mijn nek valken, waarop ik tegen mijn man zei zie jij iets die kijkt naar boven en er vallen zo’n 100 vliegende mieren uit een dichte lichtkoepel. Gelijk ben ik naar de receptie gelopen en deze klacht is correct afgehandeld. Het is met spuitbussen verdelgd, maar waar ik op dat moment niet bij stilstond was dat de nevel overal op was gevallen, ik kon dus alles gaan schoonmaken.

Maar aan het eind van de avond was het weer prijs via een andere dichte lichtkoepel vielen er 5 naaktslakken naar binnen. Dit was in de badkamer. De kinderen waren net uit bad. Te smerig voor woorden. Ik heb het de andere ochtend gemeld bij de info daar kreeg ik het antwoord kunt u ze zelf vangen, uiteindelijk heeft mijn man ze weggehaald, maar alles onder het slijm. En dat was nog niet alles. Op onze een na laatste dag vielen er kikkers door de lichtkoepel en niet 1 maar 4. Ik heb het gemeld bij de receptie, daar wordt bij de schoonmaak naar gekeken. Daar heb ik niets aan. Ik heb de deur dichtgetrokken.

Voor ons nooit meer huttenheugte. De 1e keer hadden wij ook een zeer smerig vochtig huisje, de 2e keer konden we niet buiten zitten vanwege het ongedierte wat uit de bomen viel en nu dit. Ik ben al een week klachten aan het indienen, want ondertussen hadden wij op Wildlands ook nog meegemaakt. Daar ging een brandalarm af, blijkt achteraf vals te zijn geweest , in de Jungola. Wij zaten net in de bootjes en moesten onmiddelijk de hal verlaten, ik heb mijn tweeling van 7 bij de hand gepakt en geen erg meer gehad in mijn tas die op de grond stond, en gelijk de hal verlaten. Bij terugkomst weg tas natuurlijk. Nu had ik een reisverzekering via Centerparcs dus maakte ik melding. Het heeft 4 dagen geduurd voordat ik met hun mastschappij in contact was gekomen, niemand bij centerparcs kon mij helpen. Uiteindelijk heb ik mijn claim ingediend en kreeg antwoord. Geen vergoeding. Ik gebeld het antwoord was u had uw kinderen geen hand moeten geven maar aan u tas moeten denken, ik kan u vertellen, wij hebben al een zoontje wat overleden is, dus ik denk aan hun veiligheid. Vals alarm of niet. Ik slaap sindsdien nauwelijks meer ook mijn man niet. Wij hadden na huttenheugte nog wat geboekt staan maar zijn naar huis gegaan omdat ik een totaal wrak was en nog ben, inmiddels heb ik slaaptabletten en krijg ik weer wat rust, maar antwoord van Centerparcs krijgen we niet. Triest. Ik wil morgen naar de Kempervennen gaan, maar ga het nog aankijken of ik een reactie krijg. Ik weet wel dat ik een hel van een vakantie heb en daar werk je een heel haar voor

Gewenste Oplossing:

Een mooie tegemoetkoming, een midweek bijvoorbeekd, ook gezien de reisverzekering die waardeloos is en ik een grote schade heb emotioneel en materieel

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 augustus 2016 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 16 augustus 2016 om 15:40 geantwoord

Nee. Een vergoeding van € 175,- is geen redelijke vergoeding. Mijn vakantie is op een hel uitgedraaid.

Alle klachten die gemeld zijn door Diesel215