Klacht: ongedierte

op 13 augustus 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

goedendag,
Van 28-07-17 tm 4-8-17 zijn we met het gezin naar Heijderbos geweest. Cottage 365. Het eerste weekend hebben we echt verschrikkelijke nachten gehad. Elke nacht werden we continu opgeschrikt door rennende en springende muizen/ratten op ons plafond in de slaapkamer. Dit klonk zo hard dat we steeds rechtop in bed zaten om te kijken wat er allemaal gebeurde in de slaapkamer. Echter al snel bleek dat dit alleen op het plafond gebeurde en de hele nacht door hoorde je elk voet/poot stapje van de ene kant van de kamer naar de andere kant. Alsof ze aan het worstelen waren klonk het veelal met meerdere tegelijk. Dit gaf ons, als ouders van 2 kids van 9 mnd en 4 jr, heel veel stres. Niet alleen het geluid maar ook het idee dat ze door het gat, wat in de wand van de kinderslaapkamer zat, wellicht konden komen.
Die maandag ben ik naar de receptie gegaan met deze klacht en na enig aandringen ben ik toch goed geholpen en kregen we een ander huisje. Wij alles inpakken en om 16:00 uur kregen we te horen welk cottagenummer het zou worden. Het weekend was dus weliswaar verziekt maar misschien konden we er nog een leuk midweekje van maken. Ik moet zeggen dat we al zo blij waren dat we een ander plekje kregen dat we de slechte schoonmaak op dat moment even voor lief namen.(lees: behoorlijke rooklucht, zelfs in slaapkamers. Op het terras plukken honden/kattenhaar. spinnen-rag in de slaapkamers en duidelijk geen schoonmaak onder de bedden, vol snoeppapier en snoep.)
Het is de rest van de vakantie verder wel prima gegaan maar het heeft zeker de toon gezet en hebben ook niet een heel ontspannen vakantie gehad.
We gaan al jaren met veel plezier naar Center Parcs. Ik denk gemiddeld wel een keer of 3 per jaar. Nog nooit hebben we echt een klacht gehad. Altijd hebben we een heel euforisch gevoel als we naar een van de parken afreizen en altijd hebben we erg kunnen genieten. We balen er ook erg van dat we dit euforische gevoel echt even kwijt zijn. En natuurlijk dat we € 1650,- hebben betaald voor een zogenaamd luxe vakantie in een VIP huisje(365). Het lijkt me duidelijk dat dit bedrag het ons zeker niet waard is geweest.

We willen natuurlijk graag onze verblijven op de parken continueren zoals we dat altijd al doen maar voor nu willen we eigenlijk eerst een passende tegemoetkoming die ons als goede klant laat voelen dat we erg gewaardeerd worden. We raken dan ook niet tevreden van een coupon van 30-40-50% korting die we als Friend toch al regelmatig in de bus krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 16 augustus 2017 om 12:17 geantwoord