Klacht: ongebruikte cadeukaart wordt niet vergoed

op 25 juni 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

op 9 juni 2016 cadeaukaart twv € 35.- aangeschaft en op 18 juni aan mijn zoon cadeau gegeven. Op 20 juni wilde hij de kaart verzilveren maar kreeg te horen dat de kaart niet gebruikt kon worden omdat er geen geld opstond. Hij nam telefonisch contact op met Mediamarkt en hem werd gezegd dat als men met de kaart en de kassabon bij mediamarkt kwam, het bedrag van de kaart vergoed zou worden. Op 22 juni naar klantenservice in Apeldoorn en na lang wachten overgedragen aan een dame van de kassa. Helaas kon zij niet in het computersysteem en werd mij gezegd dat degene die dit wel zou kunnen om 16.45 uur zou komen. Inmiddels was ik al meer dan een uur aan het lijntje gehouden en moest ik nog ca 3 kwartier wachten. Toen ik dan door de bevoegde dame werd geholpen en uiteindelijk toch geen vergoeding kreeg. Zij had vele malen in haar systeem gekeken en ondertussen telefonisch contact had gehad met hoofdkantoor en na ca 45 minuten kreeg ik als antwoord dat er iets was (fraude) met de cadeaukaart. Op 12 juni en andere data bleek dat er illegaal gebruik was gemaakt van een cadeaukaart met hetzelfde nummer als mijn aangeschafte cadeaukaart. Uiteindelijk vroeg zij mijn naam etc en maakte zij een kopie van de kassabon. Zij vertelde mij dat er contact met mij zou worden opgenomen. Mocht ik na een week ???? nog niet zijn gebeld moest ik zelf weer telefonisch contact met mediamarkt opnemen. WAT NU ???????

.Op zijn minst mijn € 35.- terug

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pnoorlander