Klacht: Onfatsoenlijk en respectloos behandeld!!!!!!!!

op 29 augustus 2016 over Rabobank in de categorie Banken

Op 26 augustus 2016 ben ik binnen gelopen in de Rabobank in Zwolle.
Ik was een beetje gestrest door dat ik net hiervoor een afspraak had met een belasting adviseur (om bezwaar te maken) en bleek dat ik een bank afschrift van augustus niet bij me had. Omdat we dag daarvoor terug van vakantie waren was dat de laatste dag om een bezwaar te kunnen doen. Vandaar een beetje overstuurt.
Op dat moment dacht ik dat mijn bank (Rabobank) mij kan helpen want daar zijn ze ook voor, om klanten te helpen.
Ik naar binnen, netjes voorgesteld, de nood van de situatie ook een beetje uitgelegd en een afschrift van een maand gevraagd. Het antwoord was meteen NEE!!!, doen wij niet! Ga zelf uitprinten!! Ik stond bijna met tranen in mijn ogen van de reactie terwijl de nood was zo hoog en het gaat maar om 2/3 velletjes van papier. Ik heb zelfs aangegeven dat ik wil er voor betalen maar niks kon hen schelen.
Op dat moment kwam een andere collega en begon mij de deur aanwijzen en zei dat ik er uit moest gaan anders gaat ze beveiliging bellen. Ik zei ”voor wat?” Ik wist niet wat ik mee maakte!!!!!!!!! Ik voelde me zo vernederend als of ik een dreiging was!!! Vreselijk!!! En dat voor 2 vellen papier???
Uiteindelijk heb ik mijn afschrift toch gekregen van de andere medewerker.
Op 27 augustus heb ik een klacht ingediend bij de Rabobank over die medewerker en aangegeven dat ik mijn klacht mondeling wil toe lichten. 2 dagen later krijg ik telefoontje van de Rabobank. De mededeling was dat ik aan heb gegeven dat mijn pas is geblokkeerd. Klopt er niks van!!! Nooit een melding van gemaakt!! Wel een klacht aan een medewerker!! Toen ik begon over de klacht, moest ik het per se telefonisch doen. Toen ik om een afspraak vroeg was het niet mogelijk. Doen ze dat expres???? dacht ik bij mijzelf? En ja hoor, ik heb gewoon een medewerker gesproken aan wie ik mijn klacht heb ingediend!!!

Ik eis een excuus van die medewerker!!! Uitleg waarom ik niet serieus ben genomen tijdens mijn klacht procedure en een tegemoetkoming van de bank.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rabobank

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rabobank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Xena1