Klacht: Onfatsoenlijk bejegend door medewerker en niet binnen gelaten

op 24 februari 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Beste basic fit,

Ik was een keer mijn pasje vergeten, maar werd er niet in gelaten terwijl je 1 x in de 3 maanden je pasje mag vergeten. Ik gaf dit door aan desbetreffende medewerker, maar zij keek me amper aan en zei dat ik er zonder pasje niet in mag. Ik heb haar gesmeekt, maar alsnog wilde ze me niet erin laten. Ik ben een x daarna weer gaan trainen en heb haar erop aangesproken in het bijzijn van een collega. Ik vroeg haar collega of je je pasje 1 x in de 3 maanden mag vergeten. Haar collega beaamde dit. Maar zij wilde het niet geloven en zij dat ik haar mag laten zien in welke reglement of huisregel deze regel is opgenomen. Ze zei ook dat ik die dag pech heb gehad en dat zij niet verplicht is mij binnen te laten zonder pasje en dat het haar niet kan schelen wat ik haar vertel en dat ik maar snel moet gaan trainen. Ik vind het heel erg hoe ik behandeld ben door haar. Haar collega liep naar de kant toe en wilde zich er niet mee bemoeien. Terecht! Ik vind het belachelijk dat uw eigen personeel de regels niet kennen. Het regende die dag hard en ik had een lange reis achter de rug en van de medewerker mocht ik mijn pasje maar gaan halen. Het gaat om de volgende medewerker: Chevy. Ze werkt bij de basic fit ladies tegenover station Rai in Amsterdam. Ze werkt vaak op de vrijdag.

Ik wil dat Chevy hierop wordt aangesproken. Bovendien wil ik excuses hebben van haar. Want ze gedroeg zich heel asociaal. Verder wil ik dat zij zich aan de regels gaat houden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 27 februari 2017 om 08:03 geantwoord

Beste Ouafa,

Bedankt voor jouw bericht.

Wat vervelend om te lezen dat jij je niet juist behandeld voelt door onze collega.

Ik ga een melding maken van het feit dat jij je onjuist behandeld voelt door onze collega Chevy bij de club: Europaboulevard ladies.

De pas dien je wel ten allen tijden bij je te hebben. In ons huisreglement staat, dat wanneer je geen pas hebt, geen toegang krijgt.

Jessica van Basic-Fit

Heeft op 27 februari 2017 om 12:47 geantwoord

Ik wil excuses hebben van Chevy en ik wil dat zij dus op het matje wordt geroepen.

Bericht van Basic Fit

1 jaar geleden - Beste Ouafa, Bedankt voor jouw reactie. Dat is begrijpelijk. Ik heb dit bericht doorgestuurd naar de clustermanager van de club. Hij zal dit verder oppakken aangezien dit om één van zijn medewerkers gaat. Met vriendelijke groet, Jessica van Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door Ouafa12345