Klacht: Oneerlijke ledenwerving en teveel betalen

op 12 oktober 2017 over Qurrent in de categorie Energieleveranciers

Een medewerker van Qurrent bood aan vrijblijvend informatie op te sturen. Binnen 2 weken zou ik gebeld worden of ik wilde overstappen. Daarna ben ik nooit gebeld en hebben ze de overstap geregeld. Binnen een maand ben ik teruggegaan naar Eneco. Toch moet ik 2 maanden betalen en een overstapboete.

De maand dat ik abonnee ben geweest, wil ik nog wel betalen. Maar de periode dat ik geen abonnee was niet.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Qurrent over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Qurrent in behandeling genomen

Bericht van Qurrent

1 maand geleden - Beste Dennis Jansen, Bedankt voor je bericht. We vinden het vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over voor welke maanden je aan ons termijnbedragen dient te betalen. Je hebt een eindnota, factuur 177100577114, van ons ontvangen. Hierbij zijn alle kosten verrekend. Je betaald alleen voor het verbruik dat tussen 03-09-2017 t/m 04-10-2017 heeft plaatsgevonden. Je hebt dus niet betaald voor verbruik dat na 4-10-2017 heeft plaatsgevonden. Mocht je naar aanleiding van dit bericht nog aanvullende vragen of opmerkingen hebben dan vernemen we dit graag. Met vriendelijke groet, Ric

Alle klachten die gemeld zijn door dennis_jansen@hotmail.com