Klacht: Oneerlijk en respectloos behandeld

op 18 april 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

LS
22/03/2016 heb ik een aankoop bij de lidl, Middenbaan Noord 202,gedaan waar ik later spijt van had. Ik met de Bon ,pinpas,id krt, álles volgens de regels terug naar de lidl. In bijzijn van buurtgenoten kreeg te horen dat mijn Bon niet klopt,ik was daar niet geweest en kreeg niet eens de kans om wat te pinnen om te Bewijzen dat mijn Bon wel degelijk klopt. Na een Mail met mijn klacht erin belde de lidl me om met €10 te schikken. Ik zei meteen nee ik wil €50. Ze zouden overleggen en. Ik heb niks meer gehoord. Dat voorstel is een schuldbekentenis. Kunnen jullie me helpen?
.

Gewenste Oplossing:

Als ze mijn schikkingsvoorstel accepteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 20 september 2016 om 16:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr van Renesse