Klacht: Oneens klant ???

op 07 mei 2016 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ze halen zomaar zonder toestemming geld van mijn rekening ik heb niet eens een eigen woning huur van mijn schoonvader ????

Rekening is geblokkeerd

Gewenste Oplossing:

Als het stopt

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 09 mei 2016 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Hoogewerf,

Met de gegevens die je geplaatst had, kan ik geen klantnummer vinden. Het adres dat je doorgeeft wordt geleverd door een andere leverancier en komt niet in onze systemen voor.

Als je een mail zou willen sturen met je gegevens en ook graag je IBAN nummer, dan kan ik controleren of je rekeningnummer bij ons voorkomt.
Dit mag je sturen naar webcare@energiedirect.nl. Ik zie het graag tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Ron

Alle klachten die gemeld zijn door Hoogewerf