Klacht: onduidelijkheid over annuleringsbeleid

Vakantieganger1234567 op 27 april 2020 over Belvilla in de categorie Vakantieparken

Ik heb een reis geboekt naar Frankrijk voor 3 weken. We zouden vertrekken op 30 mei. Op dit moment kun je het land niet in. Onduidelijk is wat het beleid t.o.v. annulering is voor deze situatie van Belvilla. Er geldt geen negatief reisadvies, maar reizen is wel onmogelijk. Gaat Belvilla dit zelf dan annuleren als deze situatie nog geldt, zodat je zelf je geld of voucher voor de hele reis terug krijgt?
Inmiddels al op meerdere malen geprobeerd contact op te nemen, maar ik krijg alleen een antwoord dat zij over 4 weken er meer over kunnen zeggen. Ik kan dan alleen niet meer zelf annuleren waarbij ik nog een groot gedeelte van de reissom terug krijg.

Duidelijkheid van belvilla wat het beleid is t.a.v. de reisrestricties die nu gelden in Frankrijk en of zij dan zelf annuleren (en je de volledige reissom in de vorm van geld of een voucher krijgt) of dat je zelf moet annuleren.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belvilla

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belvilla nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vakantieganger1234567