Klacht: onduidelijke reclame aanbieding

op 29 januari 2018 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

16 januari email contact gehad met klantenservice omtrent zeer onduidelijke vermelding van de reclame voor Wasa knackebrood na aankoop bleek dat het gewicht van de sesam uitvoering niet onder de actie valt. Tegelijk gemeld omtrent vermelde prijs van zakken Lays chips 300/335 gram, bij het schap stond vermeld dat er bij aankoop van twee zakken een lagere prijs zou worden berekend maar dat is ook niet gebeurd want de standaard prijzen zijn berekend. wat ik nog het ergste vind is dat ik na mijn laatste reactie (waarin ook nog de kassabon heb ingescand) totaal geen reactie meer heb gekregen, komt over zoals je een lastige vlieg verjaagt.

Gewoon de correcte beloofde prijzen hanteren en mij het verschil terug betalen. Verder correct reageren via email en een klant niet gewoon negeren.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 05 februari 2018 om 16:52 geantwoord

Op 13 januari heb ik inderdaad een melding van u gekregen. Deze is door mijn collega op 31 januari beantwoord. Ik kan me voorstellen dat het u tegenvalt dat u zo laat hebt gekregen op uw klacaht. Dat is niet de manier waarop wij gewoonlijk klachten oppakken. Daarom alsnog mijn excuses voor de vertraging.
Met vriendelijke groeten,
Dirk
afdeling klantenservice

Heeft op 05 februari 2018 om 18:58 geantwoord

IK heb op 16 januari weer gereageerd met de kassabon erbij , op deze email heb ik geen enkele reactie ontvangen. Afgelopen zaterdag viel er een envelop bij ons in de brievenbus met daarin een waardebon van € 5 zonder enig begeleidend schrijven. Ik vind het uiterst onfatsoenlijk om maar niet te reageren en dan maar een waardebonnnetje van € 5 op te sturen zonder enige vorm van toelichting of excuus, op deze wijze dient een afdeling klantenservice niet te werken.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisanne1