Klacht: onduidelijke huis regels

op 10 augustus 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

door niet op de deur te zetten dat je niet met skates binnen mag, en dan mensen weigeren omdat ze sportief zijn en op hun skates binnen willen komen. dan krijg je dus discussie met de beveiliging.
zonder wet geen straf. maar bij de dirk is dus een beveiliger die zelf de wet wil uitmaken.

of je zet op de deur bij de huisregels dat je niet op skates binnen mag..
maar handhaven op onbestaande regels is niet de bedoeling in een openbare rechtsstaat.

ik kom er in elk geval NOOIT meer.

ontslag van beveiliger en bedrijfsleider. met rede zelf verzinnen van niet bestaande huisregels. oftewel ter plekke een wet verzinnen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 15 augustus 2016 om 13:24 geantwoord

Bedankt dat u dit bij ons kenbaar heeft gemaakt.
Skaters zijn bij onze winkels gewoon welkom, wanneer zij voorzichtig zijn en geen overlast voor andere bezoekers veroorzaken. Dat de bewaker u heeft geweigerd is dus inderdaad onterecht en hier bieden wij onze excuses voor aan. Deze bewaker wordt hier op aangesproken, zodat dit niet nog eens gebeurd.

Alle klachten die gemeld zijn door straatmaker