Klacht: onduidelijke en onjuiste leveringstijden UPS

op 06 juni 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is tot nu elke keer dat als ik een product bestel die door UPS wordt geleverd, er problemen ontstaan met de tijdstippen waarop geleverd wordt. Bij melding dat je bestelling “at end off day” geleverd wordt, komen ze om 13:00 uur; dus niemand thuis. Op briefje met melding dat ze de eerstvolgende werkdag komen, komen ze niet. En de chauffeur van UPS die een ander pakketje bij ons bezorgde, kon en wist er niets van. En kon ook niet even traceren waar dit pakket dan wel was. Moest klantenservice maar bellen. Dat is dus onmogelijk, omdat er geen klantenservice is, maar een ‘robot’ die je eigenlijk alleen 1 optie toelaat, namelijk je pakket ophalen bij een UPS-lokatrie. De ‘robot’ wist me precies te vertellen dat het pakketje inderdaad niet was bezorgd op vrijdag 3 juni en dat het geleverd wordt op de eerstvolgende werkdag: vandaag 6 juni. Ik weet nu nog niet of het überhaupt wel bezorgd wordt. Dat is nu net niet wat je wil, je laat het immers bezorgen. Met alle andere bezorgers in NL heb ik deze problemen nog nooit gehad; en heb echt al wat ervaringen met bezorgdiensten. Ik snap niet dat een bedrijf als Apple zich in laat met een slechte leverancier als UPS.

Ik wil mijn pakketje zo snel mogelijk hebben en ik wil weten wanneer ik dat kan ontvangen op een tijdstip en niet alleen op een algemene term "end off day"; want dan kunnen ze nog de gehele dag arriveren.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 10:14 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 14 april 2017 om 13:10 geantwoord

Er wordt toch niets opgelost!? Dit is gewoon algemene tekst. Ik heb eerlijk Gezegd ook geen vertrouwen in de oplossing, als je al Niet inhoudelijk Reageert op een klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door annochris