Klacht: onduidelijke en onjuiste leveringstijden UPS

op 06 juni 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is tot nu elke keer dat als ik een product bestel die door UPS wordt geleverd, er problemen ontstaan met de tijdstippen waarop geleverd wordt. Bij melding dat je bestelling “at end off day” geleverd wordt, komen ze om 13:00 uur; dus niemand thuis. Op briefje met melding dat ze de eerstvolgende werkdag komen, komen ze niet. En de chauffeur van UPS die een ander pakketje bij ons bezorgde, kon en wist er niets van. En kon ook niet even traceren waar dit pakket dan wel was. Moest klantenservice maar bellen. Dat is dus onmogelijk, omdat er geen klantenservice is, maar een ‘robot’ die je eigenlijk alleen 1 optie toelaat, namelijk je pakket ophalen bij een UPS-lokatrie. De ‘robot’ wist me precies te vertellen dat het pakketje inderdaad niet was bezorgd op vrijdag 3 juni en dat het geleverd wordt op de eerstvolgende werkdag: vandaag 6 juni. Ik weet nu nog niet of het überhaupt wel bezorgd wordt. Dat is nu net niet wat je wil, je laat het immers bezorgen. Met alle andere bezorgers in NL heb ik deze problemen nog nooit gehad; en heb echt al wat ervaringen met bezorgdiensten. Ik snap niet dat een bedrijf als Apple zich in laat met een slechte leverancier als UPS.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn pakketje zo snel mogelijk hebben en ik wil weten wanneer ik dat kan ontvangen op een tijdstip en niet alleen op een algemene term "end off day"; want dan kunnen ze nog de gehele dag arriveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 14 april 2017 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 14 april 2017 om 13:10 geantwoord

Er wordt toch niets opgelost!? Dit is gewoon algemene tekst. Ik heb eerlijk Gezegd ook geen vertrouwen in de oplossing, als je al Niet inhoudelijk Reageert op een klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door annochris