Klacht: ondeugdelijk water hammock

op 09 oktober 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Lydl

op 2 juni 2016 heb ik een waterhangmat ( water hammock) gekocht voor mijn vakantie in sept. 2016.
Nadat ik de hangmat in mijn vakantie uit de doos had gehaald heb ik hem opblazen om lekker het water in te gaan. Nadat ik ongeveer 5 minuten in het water had gedobberd scheurde het bed aan de zijkant open. Heb er dus weinig plezier aan gehad. Hopelijk kan ik van Lydl een nieuwe krijgen en heeft u ze nog op voorraad,
Bijgaan zend ik u een foto en aankoopbon.
Met vriendelijke groet

Gewenste Oplossing:

ben altijd tevreden over lydl en koop zeer vaak artikelen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 19 oktober 2016 om 12:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hanswessels@chello.nl