Klacht: Ondeugdelijk produkt

op 29 juni 2016 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Vorig jaar juni in Alblasserdam een bril gekocht waar na een korte periode een glas afbrak op de plaats waar de neusvleugel in het glas gemonteerd zit.Volgens verkoper De Graaf onze eigen schuld en komt door verkeerd gebruik want anders kan glas niet breken.Heer de Graaf gemeld dat we een klacht in gingen dienen en sindsdien heeft hij zijn hakken in het zand gezet.Oplossing was een glas gratis en de rest betalen Kosten 175 Euro.Op aanraden van mijn vrouw toen een verzekering afgesloten Kosten ik dacht 35 Euro. Daarna is bril weer twee maal kapot geweest Beide keren een poot los op de bevestiging van het glas Eenmaal in Krimpen aan de IJssel laten repareren Eigen bijdrage 10 Euro en afgelopen weer naar Dhr van de Graaf .Op de vraag of hij een ondeugdelijk product heeft verkocht zegt hij dat hij niet meer met ons wil praten Uiterst onprofessioneel.

Als ik de kosten die ik gemaakt heb vergoed krijg en mij niet langer als leugenaar zie.Wij hebben de bril keurig en voorzichtig gebruikt en er valt ons absoluut niets te verwijten.
Maar dhr van de Graaf is zo koppig geworden dat er met hem niet meer te praten valt

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 29 juni 2016 om 13:53 geantwoord

Beste heer Post,

Uw klacht was doorgezet naar de vestiging in Alblasserdam. Er is contact geweest met de regiomanager over de verdere afhandeling van de klacht. Er is met u afgesproken om na de vakantie van de heer Van de Graaf langs de vestiging te komen om een en ander verder met hem af te handelen.

Hans Anders Klantenservice

Heeft op 29 juni 2016 om 14:18 geantwoord

Ik heb al een aantal keren met dhr van de Graaf gesproken en die heeft duidelijk te kennen gegeven niet meer met mij te willen praten.Dhr van de Graaf vind dat hij een mooie oplossing heeft aangedragen en wil daar niet meer op terug komen.
De oplossing kostte mij 185 Euro en dat is veel geld.
Ik heb dhr van de Graaf netjes gemeld dat gezien driemaal een defect binnen een jaar ik de klacht opnieuw aanhangig zou maken.
U doet maar ,dat maakt mij verder niet uit.
Lijkt mij dat regiomanager hier hulp aan moet bieden.

Alle klachten die gemeld zijn door cecepo