Klacht: Ondeugdelijk accountbeheer

op 14 september 2017 over Facebook in de categorie Social Media

Facebook gooit om de haverklap accounts eruit om vervolgens foto of ID te vragen! Ik schakel met verschillende telefoons en pc met mijn account maar zodra ik omschakel, word ik eruit gegooid en duurt het weer dagen voor ik mijn account kan gebruiken! Ook als ik meerdere vrienden toevoeg, krijg ik een melding “ongebruikelijke activiteit” en word er vervolgens ook uit gegooid om weer foto of ID te sturen! Echt niet meer normaal en absoluut niet gebruiksvriendelijk!!!!!

Als mijn batterij leeg is, gebruik ik of andere telefoon of pc, dan wil ik niet dat mijn account wordt uitgeschakeld omdat ik dan WEER een foto of ID moer sturen. Ook als ik meerdere vriendschapsverzoeken stuur, is dit GEEN ongebruikelijke activiteit, Facebook draait daar toch om!!!!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Facebook

Reactie van de melder van de klacht Linda Raaphorst

7 maanden geleden - Wordt tijd dat ze er iets aan doen, andere soortgelijke media zijn in opkomst, er zijn veel klachten over hoe fb met accounts omgaat!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Facebook nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Linda Raaphorst