Klacht: ondeskundige afhandeling van reservering en wijziging.

op 04 juli 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Via Booking.com reservering gemaakt in Pfaffenhofen. Informatie op de site is 100% incorrect. Eigenaar kon nog wel een kamer in een kantoorappartement aanbieden, overigens tegen het volledige bedrag, maar geen verdere faciliteiten.
Na telefonisch contact met Booking, ander hotel gezocht en per mail gereserveerd. Bevestiging met reserveringsnummer ontvangen. Na half uurtje rijden blijkt hotel gesloten. Eigenaars hebben wel telefoonbeantwoorder maar geen nadere informatie.
Geprobeerd weer contact op te nemen met Booking. Telefoonbeantwoordapparaat geeft veel irrelevante informatie maar niemand te spreken omdat het zo druk is (waarschijnlijk veel klachten)geen Nederlandstalige telefoniste; wilt u Engelstalige? Druk 1 voor Engelstalig…….werkt absoluut niet.
Na ongeveer 30 minuten en vele nieuwe pogingen, nieuwe boeking gemaakt.
Uiteraard weer bevestiging ontvangen. 45 minuten rijden blijkt hotel van niets te weten. Dus WEER geen kamer.
Uiteindelijk zelf hotel gezocht en ook gevonden.
Na enige navraag bij diverse hotel “chains” blijkt datdezelfde faciliteiten met het zelfde gemak en vaak lagere prijzen bij de “chain” direct verkrijgbaar zijn.

Wanneer mijn gemaakte kosten voor telefoon en onnodige kilometers worden vergoed.
Overigens zal ik proberen Booking.com zoveel mogelijk te vermijden.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 15543409