Klacht: Onderhoud Cottage Heijderbos

op 09 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij zijn 1 week naar CP Heijderbos geweest (vrij 29-4 t/m vrij 6-5) een 8-persoons huisje (361). Normaal gaan we alleen met ons eigen gezin maar omdat mijn ouders een hectische tijd achter de rug hadden hebben we besloten om een groter huisje te nemen en hun mee te vragen.
Het huisje was echt drama… (eerst de klachten en daarna de gedeeltelijke oplossingen)
1. verwarmingen die de hele nacht borrelen/herrie maken
2. kastdeur in de keuken hing nog op 1 scharnier
3. koelkast (te klein voor 8 personen tenzij je elke dag boodschappen doet) miste groentelades, plankjes en een rekje in de deur
4. rooster van de convectorput had een kier van ruim 6 cm. als je je stoel verschoof zakte deze erin en lag je tegen de glaspui aan!!!!
5. gelige vlekken in de vloerbedekking van de slaapkamers
6. bedden die helemaal doorgezakt waren (6 van de 8; zelfs de kinderen klaagde hierover)
7. stofzuiger die niet meer zoog… en wat hij wel op zoog kwam niet in de stofzak( bij het open maken bleken er brandgaten in het filter en in de zak te zitten
8. vriezer had geen plankje(wat er wel hoorde te zitten) waardoor je hier moest puzzelen/stapelen om spullen er goed in te krijgen.

1. Zijn 3x geweest om bij te vullen en te ontluchten, hierna hadden wij geen zin meer om te melden, 2x zou al teveel moeten zijn, thuis neem je er ok geen genoegen mee als het in 24 uur tijd voor de 2e x moet zal er toch iets anders aan de hand zijn.
2. Is dezelfde dag gerepareerd ­čÖé
3. Ze kwamen met een plankje maar deze paste niet, groente lades doen ze niet meer aan werd gezegd en in de deur… er zit toch een rekje, meer krijg je niet. Voor het plankje zouden ze nog terug komen maar niemand meer voor gezien.
4. Ruimte werd opgemeten en er zou een plankje gemaakt worden dat het gat op zou vullen, helaas niemand meer voor geweest dus zelf maar iets gemaakt…
5. Ja het is een oude vloerbedekking, die vlekken krijgen we er niet uit!!!!!
6. Bedden zijn wat veroudert dus dan kan u verwachten Mevrouw!!!!!!
7. Netjes een andere gekregen die wel zijn werk kon doen. ­čÖé
8. Die hebben we niet meer!!!!!

Als Centerparcs met een passende oplossing komt. Nu hebben we niet kunnen genieten van onze cottage (die toch een heleboel geld kost in de schoolvakantie) en hebben zeker niet kunnen uitrusten!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 13 juni 2016 om 09:00 geantwoord