Mijn Klacht:
– op 13 februari 2016 bestelde ik een onderdeel voor een tondeuse. De bestelling werd door onderdelenwinkel.nl met het juiste onderdeelnummer geadministreerd.
– op 16 februari ontving ik een zending van onderdelenwinkel.nl. Daarin zat echter niet het bestelde onderdeel, maar een ánder onderdeel, met een ander onderdeelnummer. Een fout van onderdelenwinkel.nl dus. Op de pakbon stond overigens het juiste onderdeel vermeld, evenals op de factuur die ik per e-mail ontving.
– dezelfde dag 16 februari stelde ik onderdelenwinkel.nl van de gemaakte fout op de hoogte, door het volgen van de instructies voor retouren op de website van onderdelenwinkel.nl, resulterend in een retouraanvraag wegens verkeerd geleverd.
– 23 februari: nu zou men denken dat onderdelenwinkel.nl er alles aan zou doen om zo snel mogelijk de gemaakte fout te herstellen. Maar een week na mijn retouraanvraag had ik nog niets gehoord. Daarop diende ik per e-mail een klacht in. De website: “U krijgt altijd binnen 2 werkdagen uitsluitsel over uw klacht.” Niet dus. Niets meer vernomen.
Gewenste Oplossing:
Wanneer er excuses worden aangeboden voor de gang van zaken en het juiste onderdeel alsnog wordt geleverd.
