Mijn Klacht:
7 maart onderdelen besteld, verwarmingselement wasdroger en afvoerslang wasdroger. 8 maart vrij genomen omdat het dan geleverd zou worden, want voor 11:59 besteld, volgende dag in huis mits op voorraad, goed gekeken, en dit was zo. 8 maart wachten, wachten enz. werd dus niets geleverd, geen mailtje, geen telefoontje, niets, daag vrije dag, dus flink de “p” in.
9 maart bellen, 22 minuten in de wacht !!!!, kookpunt wordt bereikt.
Wis en waarachtig iemand aan de lijn, was iets niet goed gegaan met de slang,
de vraag van mij of ze dit dan niet even konden laten weten, moest ze mij het antwoord schuldig blijven, net als de vraag wanneer het dan wel geleverd kon worden. Heb de slang geannuleerd, om toch maar het verwarmings element binnen te krijgen. Vervolgens een aantal debet en credit rekeningen, volgens mij begrepen ze het zelf ook niet meer.
Na 2x tevergeefs te zijn langsgekomen door de besteldienst (want dan ben ik namelijk aan het werk he !) zaterdags eindelijk onderdeel binnen.
Vervolgens kreeg ik een equete binnen, of ik hen even wilde beoordelen, nou dit wilde ik wel !
U begrijpt dat ik een negatieve review gaf op hun site met dit verhaal. Krijg ik een mailtje terug dat ze hem niet plaatsen omdat hij negatief was, en dat ze me zouden benaderen om het een en ander toe te lichten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot op heden natuurlijk geen mailtje, had ook niet anders verwacht.
Zo als zij werken kan ik ook hoge cijfers halen, want je laat gewoon de slechte weg !!
Wat een ongeorganiseerde, onprofessionele werkhouding heeft dit bedrijf, wat ook aan volksverlakkerij doet met hun reviews.
Eens onderdelenwinkel.nl, nooit meer onderdelenwinkel.nl !!!
Gewenste Oplossing:
Zie boven
