Klacht: Fout op fout bij bestelling

Debster79 op 14 februari 2017 over Onderdelenwinkel.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op dinsdag 07-02 een onderdeel besteld voor de wasmachine, wat volgens de site de volgende dag geleverd zou worden. Woensdag niks, donderdag niks, vrijdag zelf maar gebeld.. antwoord: “dan zal het wel niet op voorraad geweest zijn”. Zonder enig bericht naar mij als betalende klant ! Pakket stond als aangemeld bij DHL en zou de volgende dag geleverd worden, zaterdag 11-02 dus pas.. Pakket wordt geleverd, we pakken het uit.. onderdeel kapot ! Weekend, dus geen mens daar te bereiken, dus wachten tot maandag en nog steeds geen wasmachine die het doet, heel handig met een klein kind in huis, dus daar zelf een oplossing voor moeten zoeken om elders de was te gaan doen. Maandag 13-02 gebeld, duurt al bijna een kwartier voordat je überhaupt iemand aan de lijn krijgt. Of ik een foto van het kapotte onderdeel kon sturen en die moest wel duidelijk zijn. Op aandringen aangegeven dat we een nieuw onderdeel willen komen ophalen bij het magazijn omdat het toevallig in de buurt is. Foto verstuurd, krijg ik van 1 persoon een mail dat het nieuwe onderdeel op voorraad is en we het dinsdag 14-02 tussen 09.00 uur en 14.00 uur kunnen komen ophalen. Minuut later van een ander persoon van Onderdelenwinkel.nl een e-mail dat we het via de post moeten doen en een retouraanvraag dienen te doen. Kortom, weet niet hoe ze daar communiceren. Vandaag, dinsdag 14-02, mijn man staat keurig op tijd bij het magazijn om het onderdeel dan eindelijk te kunnen gaan omruilen.. hebben ze ondanks de vele mailwisselingen, telefoongesprekken e.d. over het onderdeel voor de wasmachine een bestelling die we in 2016 gedaan hebben opnieuw besteld.. er lag een strijkzool voor m’n stoomgenerator klaar ! Dus nog steeds geen onderdeel om de wasmachine te kunnen maken en een veel te magere vergoeding van € 15,- waarbij we weer tot donderdag moeten wachten tot het onderdeel geleverd wordt, waarbij dan weer de vraag is of het niet kapot is ! Geen communicatie, fout op fout en overal zelf achteraan moeten, dit is onacceptabel en ik raad iedereen aan hier niks te bestellen !

Als we een fatsoenlijke vergoeding krijgen voor hetgeen zij fout hebben gedaan. Veel teveel tijd in moeten steken om onze bestelling eindelijk te verkrijgen en nog niks binnen. Belkosten, maar het magazijn toe etc etc. Dit is niet goed te maken met een vergoeding van € 15,- !

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onderdelenwinkel.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door