Klacht: Bij retour sturen van pakket, wordt betaalde bedrag niet teruggestort

C-tje op 26 januari 2017 over Onderdelenwinkel.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 6 Januari heb ik bij de onderdelenwinkel een product besteld, wat niet het juiste onderdeel was.
Hiervoor heb ik op de site een retour formulier aangemaakt, zodat ik het product terug kon sturen.
Echter was het zo dat deze retourzending geheel voor mijn rekening kwam.
Bij het desbetreffende postkantoor gaven ze al aan dat dit niet de normale gang van zaken was.
Uiteindelijk heb ik de retourzending betaalt € 6,95
Heb meerdere malen contact gezocht zo wel telefonisch als per mail, green gehoor.
Nu op 26 Januari is mijn aankoopbedrag teruggstort op mijn creditcard rekening
Maar de verzendkosten zowel voor het versturen en het retourzenden horen hier ook bij.
Het gaat weliswaar om kleine bedragen toch heb ik deze moeten betalen

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn verzend en retour kosten heb terug ontvangen
Deze zijn 4,95 voor het verzenden, totale factuur welke van mijn creditcard zijn afgeschreven
€ 19,95.
En het retourbedrag bij het terugsturen € 6,95
Dus terug te ontvangen € 11,90

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Onderdelenwinkel.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door