Klacht: Onbijt

op 01 augustus 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Logies en ontbijt geboekt bij app banjodillo tormolinos . Hier zijn we vorig jaar ook geweest met Holland internationale . Nu besproken met Neckermann ,krijg te horen bij het inchecken dat er naar een ander hotel moeten om te ontbijten terwijl er in dit hotel een ontbijt is ,dit is dus alleen voor arker boekingen. Er is ons bij d reizen in Twello niets vertelt hier over dan had ik geen ontbijt bijgeboekt ,kan nu iedere morgen 20min lopen naar een ander hotel voor m’n Onbijt .vindt dit echt heel erg slecht geregeld en belachelijk volgende keer maar weer arker boeken baal hier erg van

Ontbijt gewoon in banjodillo

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van

5 maanden geleden - Beste meneer Klomp, Bedankt voor uw bericht. Wij sturen uw klacht door naar onze vakantiewinkel in Twello. Zij nemen zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Charlotte D-reizen - Webcare

Bericht van D-Reizen

5 maanden geleden - Beste meneer en mevrouw Klomp, Allereerst wil ik u bedanken voor het melden van uw klacht terwijl u nog op de bestemming aanwezig bent. Mijn collega's in Twello hebben u afgelopen dagen meerdere malen getracht te bereiken aangaande uw klacht ter plaatse, helaas hebben zij u nog niet kunnen bereiken. Dagelijks hebben zij deze week contact gehad met de reisorganisatie Neckermann waar tussen wij kunnen bemiddelen op het moment dat u ter plaatse bent en er een conflict ontstaat of in uw geval een onderdeel van uw reis niet volgens verwachting geregeld is. Op dit moment kunt u zich het beste melden bij de hostess van Neckermann en daar een klachtenrapport laten opstellen zodat wij dit na uw vakantie in Nederland verder kunnen gaan onderzoeken. Graag hadden wij contact met u gehad om te controleren of alles nu in orde is. Mocht u contact wensen, kunt u mijn collega's in Twello dagelijks bereiken. Met vriendelijke groet, Krista D-reizen - Webcare

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 14 augustus 2016 om 13:42 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Jack klomp