Klacht: Onbevredigende afhandeling van schademelding

op 26 mei 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Een rekeninghouder v an ABNAMRO heeft mij via een telefoonsessie € 5347 afhandig weten te maken €5000 van ABNAMRO en €347 van ING.. Dit gebeurde na een mail aan mij over een binnenkort te verlopen pas van de rekening bij ING.Deze rekeninghouder van ABNAMRO moet deze informatie hebben gekregen via inkijk bij ABNAAMRO-rekeningen.t. De ING- rekening wordt alleen voor het overmaken van de hypotheek op mijn huis gebruikt.. Ik heb van het gebeurde een politierapport laten maken en alle gegevens zowel naar Ing als ABNAMRO gestuurd.ING vergoedde direct , maar ABNAMRO volstond met het sturen van een mail [email protected] interne code : AA8423. . .

Na 67 jaar klant te zijn geweest van ABNAMRO vind ik deze afhandeling beschamend. Ik weet dat ABNAMRO duur is en de leiding arrogant. Dit houdt echter niet in dat ik het antwoord: eigen schuld, dikke bult zo maar accepteer. Ik ga er vanuit dat een malafide-rekeninghouder van ABNAMRO de schade heeft veroorzaakt. U bent in staat dat binnen uw eigen bank te onderzoeken. Ik kan dat niet.
Het feit dat ik mij telefonisch heb laten overbluffen door (vult u maar in)
is mij niet 100% aan te rekenen. Ik reken er daarom op dat u een aanzienlijk deel van de schade voor eigen rekening zult nemen..

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 27 mei 2020 om 13:19 geantwoord

Beste A.J.

Deze klacht is twee keer geplaatst op dit forum. Daarom sluit ik deze klacht en heb ik inmiddels op de andere klacht een antwoord gegeven. Het is makkelijker om het bij een klacht te houden dat is voor u en ons een stuk overzichtelijker.

ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door drs. A.J.