Klacht: Onbetrouwbare tijdsplanning bezorging.

op 19 mei 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Voor de tweede maal is er bij mij door UPS een pakket aangeboden op een volstrekt ander dagdeel dan is aan gegeven op hun trackingsite.
Beide keren is aangegeven dat de bezorging aan het einde van de dag zou plaats vinden. Echter de eerste maal waren ze er rond 11:00 en vandaag rond 13:00. De eerste keer werd op vrijdag aangegeven waarbij op zaterdag doorgegeven werd dat het op maandag aan het einde van de dag zou worden.
De pakketten zijn dan twee dorpen verder rond 17:30 af te halen.
Ik vind dit een minachting van de klant.
Ik zal de verzender ervan op de hoogte stellen hoe UPS met de bezorging van hun pakketjes omgaat.

Andere pakketdiensten geven aan in welk dagdeel ze het pakket aanbieden.
Dat klopt 99% van de gevallen. Als UPS zich aan zijn beloftes houdt die ze op hun website zetten kan ik de activiteiten die een mens normaliter op een dag heeft plannen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:24 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Heeft op 21 april 2017 om 17:34 geantwoord

Dit antwoord is vrij nutteloos en obligaat. Fijn dat ze de klant voorop stellen. Dat blijkt niet echt als het bijna een jaar heeft geduurd om dit antwoord te verzinnen. Gelukkig kan je bij verzendorganisaties kiezen hoe je bestelling verzonden zal worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Pwa