Klacht: Onbetrouwbare tijdsplanning bezorging.

op 19 mei 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Voor de tweede maal is er bij mij door UPS een pakket aangeboden op een volstrekt ander dagdeel dan is aan gegeven op hun trackingsite.
Beide keren is aangegeven dat de bezorging aan het einde van de dag zou plaats vinden. Echter de eerste maal waren ze er rond 11:00 en vandaag rond 13:00. De eerste keer werd op vrijdag aangegeven waarbij op zaterdag doorgegeven werd dat het op maandag aan het einde van de dag zou worden.
De pakketten zijn dan twee dorpen verder rond 17:30 af te halen.
Ik vind dit een minachting van de klant.
Ik zal de verzender ervan op de hoogte stellen hoe UPS met de bezorging van hun pakketjes omgaat.

Gewenste Oplossing:

Andere pakketdiensten geven aan in welk dagdeel ze het pakket aanbieden.
Dat klopt 99% van de gevallen. Als UPS zich aan zijn beloftes houdt die ze op hun website zetten kan ik de activiteiten die een mens normaliter op een dag heeft plannen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pwa