Klacht: Onbetrouwbare informatie en veel te lange reparatietijd

op 03 september 2018 over MacRelife in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 juni stuurde ik na overleg met Macrelife mijn Macbookpro ter reparatie naar Bergen op Zoom. Nu, 7 weken en vele loze beloften later, is mijn Macbook nog steeds niet gerepareerd vervangen. Ondanks toezeggingen van Lorenzo en andere medewerkers (de Macbook wordt nog deze week naar u verzonden) moet ik dus inmiddels de gehele zomer zónder Macbook.

Gewenste Oplossing:

Het enige dat me nog tevreden kan stellen is het nog DEZE WEEK ontvangen van een goed werkende Macbook. Verder uitstel of loze beloften heb ik geen behoefte meer aan. Ik wil gewoon de Macbook conform de garantieafspraken zsm ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MacRelife over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MacRelife in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MacRelife een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MacRelife

Heeft op 21 augustus 2018 om 13:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Erik K