Klachten over MacRelife

Voor de snelste oplossing van uw klacht verzoeken wij u eerst te mailen naar klachten@macunit.nl, vòòr u uw klacht op deze site post. Lees meer >

6% van alle klachten opgelost. Nog 19 klachten nodig voor een plaats in de categorie Electronica Winkels - ketens

31 klachten gemeld
27 openstaande klachten
2 klachten in behandeling
2 klachten opgelost
1.0 /10
2 stemmen

Heb op black friday een iphone 10 besteld en in eerste instantie duurde de levering iets kanger dan voorzien, wat kon door black friday. Op 3 december mail ontvangen dat hij binnen 10 werkdagen zou worden opgestuurd. Vandaag een herinneringsmail... Lees meer

Compliment van Gabi-Verweij op 21 augustus 2018 over MacRelife

Ik ben redelijk tevreden met de oplossing. Ik vraag mij dan wel af hoezo kan het nu ineens wel nu ik contact via jullie heb gezocht en was hij al klaar al die weken? Hopelijk doet hij het ook goed.

Compliment van RB-Mac op 22 augustus 2018 over MacRelife

De teleurstelling en onbegrip hoe de organisatie werkt, is niet weg genomen.

Toch wil ik specifiek, meneer J. Huismans bedanken voor zijn inzet, daar waar zijn collega's en daarmee de organisatie het lieten afweten, was hij degene, die zijn woord hield zowel in werktijden als daarbuiten om dit probleem op telossen. Je bent een voorbeeld voor de organisatie.

Compliment van alfred333 op 19 juni 2018 over MacRelife

Wij hebben elkaar inmiddels gesproken en ik heb er vertrouwen in dat ik begin volgende week een werkend systeem in huis heb